Esim. kolmosella kiihdyttäessä alkaa veto 2000 kierroksen jälkeen, mutta hyytyy jossain 4000 kieppeillä ja saattaa alkaa taas uudestaan. "Turbo"-mittari seuraa takapuolituntumaa, eli hyytyessä dippaa vähän tai lakkaa nousemasta, eikä enää muutenkaan nouse punarajalle, vaan ehkä 2/3 keltaisesta alueesta. Kone kyllä kiertää tappiin asti.
Tähän mennessä selvittelin sen verran, että bensahöyryjen poistosysteemin venttiilit ovat kunnossa (tai ainakin se etumainen) ja imupuolelle puhaltamalla ei meikäläisen keuhkoilla saa vuotoa aikaiseksi.
Vikakoodeja oli ensin P0442 ja P0455 (pieni ja iso vuoto juuri tuosta huohotussysteemistä), mutta mitään koodeja ei ole nollauksen jälkeen tullut takaisin. Nuo koodit kaiketi voi saada aikaan, jos esim. tankin korkki on ollut löysällä?
Koitin vähän täältä haeskella, mutta ihan vastaavaa ropleemaa en löytänyt ja joistan ketjuista puuttui viestejä välistä
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)