No jooh, se siittä siististä konehuoneesta kun tuli noi rumat ecun johtosarjat heitettyä konehuoneeseen. Nuo menee todellakin uusiksi, kamalan näköiset.
Vesipumpun takalaippa vuotaa pikkasen vettä ja sinne tarttee hankkia uusi tiiviste, ainut paikka johon jäi vanha tiiviste ja siitä nyt saa kärsiä
Laturin voi pultata nyt paikkaansa ja samoin ohjaustehostimen, kun sai noi triggerimurheet kuntoon.
Tuolle öljynjäähdyttimelle pitäisi keksiä uusi paikka kun tuppaa olemaan liian matalalla.
DP:n ylle tulee vielä mustaa maalia, ettei näytä noin kauhealta, mutten jaksa nyt tuommoiseen panostaa kun keli on nollassa ja on tärkeämpääkin tekemistä kuin dp:n maalaus.
Imusarja tosiaan on nyt tuo vanha B202:n ja AMWorksin painekotelo pitää tuossa keväällä tehdä sitten kun keli taas alkavat lämmitä.
Samalla ahtoputket maalataan mustaksi.
Tuon puolan haluaisin viedä lukkopeltiin kiinni,jotta tulpanjohdot lähtisivät saman suuntaan kuin orkkiksena virranjakajalle. Eli jonkinlaisen pellin varmaan teen puolalle tuohon lukkopeltiin.
Auto on sitten todella pölyinen, että pahoitteluni jos se näyttää likaiselta eikä kiillä sillä tavalla kuin pitäisi.
Kylkilinjaa
Kylkilinjaa
Lokarinkaarta ei viimeistelty sisältä kunnolla, kun jäi puskurin taakse piiloon!
Yleisnäkymää
