hei kävin katsastamassa K1 asemalla kuten 5 aikasempaakin vuotta ja nytkin meni heittämällä läpi MUTTA kun lähdin konttorilta tuntui jarrut oudoilta se huutomerkki valo paloi ja 2 km kotipihassa takapyörän alla kauhee lätäkkö!
(onneksi saab HIENOSTI osasi pidättää sedän aikana silti meinaan oli kats.2vk myöhässä....)
ja säiliö tyhjä nyt kaverini onneksi kerkesi kurkkaamaan ja se joku iso putki poikki ja nyt tarvittas ohjeita et:
mitenkä se tuossa -93 ilmataan?????
Viimeksi muokannut Gouldenwind, Pe Marras 18, 2011 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ei tarvi
itte oon ilmannu ihan valuttamalla eli toinen apumies on konehuoneessa jarrunesupullo toisessa kädessä ja kaljapullo toisessa. sitä mukaa kun nesu valuu kaataa oikeasta pullosta säiliöön. sit kun väri vaihtuu niin runtti kiini varmistaa vielä kerran manuaalisesti ilmaamalla että letkussa ei ole kupliax.
itse putken irrotus on taas hieman vaikeampi jos ovatten ruostuneet
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,