rullien vaihtoa 9t keulille varusteena rautakanki. miten se vasenkätisen kierteen pulttikin on osattu tehtalla tupeloida että normi asennus ei onnistu. tulee ikävä v4 aikoja jolloin kourat mahtui konehuoneeseen helposti kivasti ja mukavasti
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Sunnuntaista putsailua ja valmistautumista uusille jarruille sekä mahdollisesti tulevalle alusta päivitykselle..
ex - NG 9-3X BioPower vm -10
ex - NG 9-5 Tid4 Vector vm -10
ex - NG 9-3X BioPower vm -10
ex - OG 9-5 Tid Vector Hirsch vm -08
ex - NG 9-3 Tids Vector vm -08
ex - OG 9-3 Aero ´wannabe viggen´
Vaihdoin vaihteistoöljyt, alotin "äänieristys" projektin takaluukusta, korjasin jarruvalon (polttimon vaihdolla) ja testasin akun kunnon. Akun pitäisi tarjoilla n.3kertainen määrä amppeereja ilmoitettuun Ah lukuun nähden. Tässä tapauksessa oli uus 80Ah:n akku, joka tarjoili n.360amppeeria ennenkuin jännite notkahti alle 10V, eli hyvässä kunnossa oli 1kk vanha akku
Tulipa vihdoin hitsattua pohjan reikä umpeen, vaihdettua jarrulevyt ja -palat ja alapallonivel. Nyt on taas nykimätöntä kulkua ja uskalsi konttorilta hakea puhtaan leiman.
Katsastuksen jälkeen tuli vielä vaihdettua mineraaliöljy talviöljyyn (+öljynsuodatin siinä samalla) ja kompuraan oikean mittaiset pultit.
Saab 9000 CC 2.0T -89 Drivin' a Saab with my high heels on