Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?
Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?
2,2TiD -99, tekee nykyään tuota, mutta valo sammuu aina heti kun kierrokset ylittää 2500(noin). Toimii muuten normaalisti. Vastaavia kokemuksia kellään?
Re: Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta liittynee hehkutukseen.
Jälkihehkutushan kytketään pois kun kierrokset ylittävät tuon kahden ja puolen tuhannen.
Jälkihehkutushan kytketään pois kun kierrokset ylittävät tuon kahden ja puolen tuhannen.
niitä.varmoja.kotimaisia. ja tids. ja ttid.
Re: Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?
Ahaa, kiitos!
Osaako kukaan vielä sanoa mitä tutkia, tulppiako vai jotain muuta?
Osaako kukaan vielä sanoa mitä tutkia, tulppiako vai jotain muuta?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?
Yksi tai useampi hehku tulppa viallinen.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: Check engine aina kylmäkäynnistyksen jälkeen?
Jes, kiitos. Nelosen tulppa siinä oli mennyt (näytti 130ohm), motonetistä oikea korvaava tuohon -99:iin oli tämä:
26-1992
Bosch-hehkutulppa Opel-Di 98-
B 2,0Di-60kW al.nroista W1000001/XL000001->
B 2,0DTi-74kW 98-> [1998-2002]
14.50 €