Haha, nyt kun tässä foorumissa olis mahdollisuus klikata facebook-tyyppistä "tykkään" kommentti, niin vois semmosta klikata:)JaniV kirjoitti:TERVEHDYS.
LAITON ASIAN MENEMÄÄN ETEENPÄIN KAHALLE, KAHAHAN MYY TAMMERSUOJAN MASKISUOJAT YKSINOIKEUDELLA NYKYÄÄN. TAMMERSUOJA EI MYY SUORAAN KULUTTAJALLE NÄITÄ ENÄÄ.
TAMMERSUOJALLA EI OLE KAAVOJA NÄISTÄ SAABEISTA, MUTTA SAIN MAAHANTUOJAN (KAHA JYRI MARTTELIN) MUKAAN TÄHÄN TOIMINTAAN, JA ASIA ON LAITETTU ETEENPÄIN TAMMERSUOJALLE, ALKAVAT TEKEMÄÄN KAAVOJA. ILMOITAN HETI KUN ASIA ETENEE. OLIVAT KAHALLA KIINNOSTUNEITA TÄSTÄ AIHEESTA. PIDÄN TEIDÄT LUUPISSA, JA INFOAN HETI KUN ASIA ETENEE.
Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Niin jos sinne tarvitaan malliyksilöitä, niin laita tänne koodia..
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
janiV= vuoden klubilainen
Ex: 9-3 SC,2008,1,9TTid,A6,Vector, JC's Anti Exhaust Gas Recirculation Program
http://i368.photobucket.com/albums/oo12 ... nder5l.jpg
Nykyään ihan vaan Skodalla
http://i368.photobucket.com/albums/oo12 ... nder5l.jpg
Nykyään ihan vaan Skodalla
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
No ei kai nyt sentään...saabillua kirjoitti:janiV= vuoden klubilainen
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
No mutta ainakin talvikuukausien klubilainen !!JaniV kirjoitti:No ei kai nyt sentään...saabillua kirjoitti:janiV= vuoden klubilainen
Ristom:n kaavioista sen verran että pitäisikö faceliftissäkin olla "leveä" yläsuoja kuten tuossa vanhemmassa? Vai onko vaarana että "leveä" suoja hinkkaa maalipintaa mataksi tolta kohdin kun suoja on maalipintaa vasten...
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Ei tarvi, koska ne yläosan pikkuritilät sivuilla on umpinaisia.
Ja muutenkin vain piirustelin aikani kuluksi, eli en ota kantaa onko vanhempaan parempi tehdä yksiosainen vai kolmiosainen yläosa, siihen voi olla kaavan tekijälläkin oma näkemys.. Ja voiko kaiken tukkia? Olen koittanut kysellä ohjaustehostimen jäähdytystarpeesta, mutta kukaan ei ole vastannut..
Ja muutenkin vain piirustelin aikani kuluksi, eli en ota kantaa onko vanhempaan parempi tehdä yksiosainen vai kolmiosainen yläosa, siihen voi olla kaavan tekijälläkin oma näkemys.. Ja voiko kaiken tukkia? Olen koittanut kysellä ohjaustehostimen jäähdytystarpeesta, mutta kukaan ei ole vastannut..
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Täysin epävirallinen kanta merkkihuollosta oli kannustava, eivät arvelleet ohjaustehostimen jäädytinputken lämpiävän talvella ollenkaan, eikä öljynlauhduttajankaan juurikaan. Mutta ei tietenkään virallista. Puhuimme vain diesel-malleista.
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
No offtopiciksi menee mutta en malta... öljynjäähdytin, ei lauhdutin...
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Joo-ei, antaa mennä vaan kun on alamäki. Selvennä sitten vielä niiden ero, kun alotit..
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Lauhduttaminen ja jäähdyttäminen on kaksi aivan eri asiaa....
Lauhdutin on lämmönsiirrin, jossa virtaava höyry tai kaasu lauhdutetaan nesteeksi siirtämällä lämpöenergiaa fluidista toiseen virtaavaan aineeseen tai ympäristöön. Tavallisimpia käyttökohteita ovat voimalaitokset ja kompressorikylmäkoneet.
Lauhdutin on lämmönsiirrin, jossa virtaava höyry tai kaasu lauhdutetaan nesteeksi siirtämällä lämpöenergiaa fluidista toiseen virtaavaan aineeseen tai ympäristöön. Tavallisimpia käyttökohteita ovat voimalaitokset ja kompressorikylmäkoneet.
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
No niin, tuli se Wiki-osasto sitten tarkasteltua ja kansa sai taas valaistusta..
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Wikipedia? Ei suinkaan.....Ristom kirjoitti:No niin, tuli se Wiki-osasto sitten tarkasteltua ja kansa sai taas valaistusta..
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Niin Jani, mikäs tilanne on maskien kanssa, montako halukasta - tarvitaanko lisää?
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
No tällä hetkellä kaha kommunikoi tammersuojan kanssa. Minulle ei vielä ole tullut mitään infoa, muuta kuin se että uudemman keulan omistajia tarvittaisiin lisää.Ristom kirjoitti:Niin Jani, mikäs tilanne on maskien kanssa, montako halukasta - tarvitaanko lisää?
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Re: Oletko kiinnostunut mallikohtaisesta maskisuojasta?
Sitten porukka talkoisiin, tutut autonomistajat voisi käydä läpi?
Seuraavaksi, jos ei vieläkään riitä, niin klubin jäsentiedoista bongaamaan facelift-kuskeja..
Seuraavaksi, jos ei vieläkään riitä, niin klubin jäsentiedoista bongaamaan facelift-kuskeja..