.
Re: abs anturin irrotus edestä?
Ruuvin lisäksi anturia pitää kiinni reiässä ruoste. Anturin kupu on ruostumatonta, olka-akseli valurautaa. Anturin ja olka-akselin aukon seinämien välissä on muoviholkki, jonka pitäisi estää jumittuminen. Aika tekee tehtävänsä ja anturi istuu tiukasti reiässä.
Irrottamalla napamutterin ja olka-akselin jousijalkaan kiinnittävät pultit saa vetonivelen pois pyörännavasta. Tämän jälkeen voi auttaa anturia ylöspäin anturin kärjestä vipuamalla. Voima pitäisi saada kohdistettua anturin pään reunoille, ei keskelle. Näin tekemällä on hiukan paremmat mahdollisuudet saada anturi irti ehjänä kuin yläkautta.
Irrottamalla napamutterin ja olka-akselin jousijalkaan kiinnittävät pultit saa vetonivelen pois pyörännavasta. Tämän jälkeen voi auttaa anturia ylöspäin anturin kärjestä vipuamalla. Voima pitäisi saada kohdistettua anturin pään reunoille, ei keskelle. Näin tekemällä on hiukan paremmat mahdollisuudet saada anturi irti ehjänä kuin yläkautta.