Hei itseäni viisaammat...
Ensinnäkin, mikä mahtaa olla logiikka tuossa kojetaulussa olevassa 'Fasten Belts' valossa? Tonnarissahan se palaa aina kun kuljettajan vyö ei ole kytkettynä. NG900:sessa se taas palaa n. 5 sekuntia käynnistyksen jälkeen. Eihän tuo kovin merkityksellinen asia ole, mutta pitäisikö sen jotenkin paremmin toimia?
Toiseksi piti kysyä samaisen NG900:sen alkuperäisen murtohälyttimen toiminnasta. Ohjekirjan mukaan vilkkujen lisäksi pitäisin hälytyksen lauettua torven ulvoa 30 sekuntia. Mikä lienee syynä, ettei kuitenkaan kuulu mitään?
PT
Pari kysymystä 900:sen toiminnoista...
-
- "Kaasari"
- Viestit: 50
- Liittynyt: To Heinä 15, 2004 23:10
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pari kysymystä 900:sen toiminnoista...
Tähän minäkin haluaisin vastauksen, on samaa vikaa täälläkin. Liekö jotain kosketushäiriöitä hälyboksin sisällä? Kaikki sulakkeet, kaapeloinnit ja torvi on tarkistettu moneen kertaan. Ohjausyksikkö ei maadoita torvelle menevää liitintä (tämä on testattu).pimputtaja kirjoitti:Hei itseäni viisaammat...
Toiseksi piti kysyä samaisen NG900:sen alkuperäisen murtohälyttimen toiminnasta. Ohjekirjan mukaan vilkkujen lisäksi pitäisin hälytyksen lauettua torven ulvoa 30 sekuntia. Mikä lienee syynä, ettei kuitenkaan kuulu mitään?
PT
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 40
- Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 00:44
- Paikkakunta: Kerava
Re: Pari kysymystä 900:sen toiminnoista...
.
Atte Sirén, Kerava-city
9-5 Aero Combi -01, 9-5 2.3t -98, 9000 CSE 2.3t -93
9-5 Aero Combi -01, 9-5 2.3t -98, 9000 CSE 2.3t -93