Turvallinen parkkipaikka Itäkeskuksen lähistöllä 08.01.2012

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
mart96
"Viggen"

Turvallinen parkkipaikka Itäkeskuksen lähistöllä 08.01.2012

Viesti Kirjoittaja mart96 »

Terve! Elikkä tuli pelastettu yksi vanha 900-nen. Taas :D
Kuitenkin harmitta, kun en pystyy sitä siirtämään toiseen kotiini Lohjalle tämän vuoden puolella. Autossa kampiakselin hihnapyörän vulkanisointi pettänyt ja ei siis ihan ajokunnossa. Traileri taas jota sais lainata on vuokralla ja itse menossa huomenillalla Viroon talvilomalle. Ei muuten hätää, mutta nyt seisoo semmoisessa paikassa jossa koko ajan autot pyyhkäisee ohi ja on jo tullut naarmuja konepeltiin.

Oisko kellään siellä lähellä parkkipaikka 08. tammikuuta asti, silloin palaan Suomen puolelle ja saan trailerin lainaksi, että pystyn siirtämään sen Lohjalle?
Miten siellä Itäkeskuksen parkissa? Saako siellä parkeerata näin kauan? Tiedysti siellä keskuksen parkissa on ilkivallan vaara mun m ielestä enemmän.

YV tai +3580440523900 Mart
Firges9000
"Saabisti"

Re: Turvallinen parkkipaikka Itäkeskuksen lähistöllä 08.01.2012

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

eiks Harjun Pekalla ole siellä Lohjalla traileri jota mekin ollaan vuokrattu
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
mart96
"Viggen"

Re: Turvallinen parkkipaikka Itäkeskuksen lähistöllä 08.01.2012

Viesti Kirjoittaja mart96 »

jep-Pekan kanssa ollaan puheissa melkein viikkottain-hän asuu mun työpaikan vieressa melkein :D Hänellä se traileri oli just kuormattuna. No ei se mitään-laitoin sen auton vähän paremmin eilen kun tulin laivalle-tänään nimittäin meikäläisellä täyttyy taas vuosia niin ymmärrätte, että on vähän muuta tekemistä kun autojen kuljetusta. Ja sitten tuleem joulu jnp. Uusi vuosi sitten aloitetaan taas ne hommat.

Kiitoksia kaikille yv-stä.

Ja hyvää joulua ja uutta vuotta.
Vastaa Viestiin