Jos joku kaipailee loistavaa og satkua

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Red Dragon
"Hirsch"

Jos joku kaipailee loistavaa og satkua

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

Moron,

Tuli tossa surffailtua netissä ja löysin hemmetin hienon og satkun myynnissä Turussa. Ja perskules se oli mun vanha satku.
eli 900 i 16v -93 208tkm. hinta vain 5450 eur.

Se miksi mainostan ko. autoa on se että se on kuin pakasta vedetty 11 vuotta vanha satku eikä ruostetta ole missään. Harmittaa jälkikäteen kun tuli myytyä, mutta 4 ovea, ilmastointi ja turbo veivät voiton. Olisi kiva, jos ko. auto päätyisi asiaan vihkiytyneelle, nimittäin auto on kuin helmi. (ainakin 1,5 vuotta sitten)

Tämä ei ole myydään ilmoitus ja minulla ei ole mitään osaa eikä arpaa ko. auton myyntiin, mutta jos olisi tarvetta/ euroja, niin kävisin hakemassa sen takaisin kotiin.

Auton kuvat löytyvät liikkeen sivuilta www. autobaijeri.fi
kannattaa ainakin vilaista

Terv Sami R.
9000CDE 2,3t -95
900 i16v -91
Marko A
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Kieltämättä hemmetin houkuttava auto. Hieno kun mikä, ja jos vielä ruosteeton niin sehän on melko helmi. Oispa ylimääräistä tuon verran.
Siinä ois kunnon talviauto (no joo, oishan se hiton hyvä kesälläkin).

Pitäiskö alkaa kaupitella tuota Aero-tonnaria pois ja ostais sitten tilalle takaisin og-satkun? Ei voi mitään, vaikka tuo tonnari kuin hieno auto onkin, niin jos multa kysyttäis eikä vaimolta ollenkaan, voisin edellämainitun toimenpiteen vaikka toteuttaa.
Joku siinä on tuossa vanhassa satkussa. Ajelen Aero tonnarilla ja kateellisena bongailen kaupungilla siistejä og satkuja...

Ostakaapa siis pois mun tonnari (ei sitten kerrota vaimolle ;) )
145tkm ajettu ´93 Aero...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
moksu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja moksu »

Ois se komee peli 8)
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
jari
"Aero"

-