Nuo alhaiset hinnat,kaikille asemille on kuitenkin saman hintaista ostaa polttoaine(suurinpiirtein),mut kuka maksaa erotuksen

Jatkan yrittäjien tukemista niin kauan kuin heitä riittää.
Hä, vedäksää espoon keskuksessa "pi*lu-rinkii"potkuhousu kirjoitti:Mulle taas bensan hinnan vahtiminen on harrastus jolla säästän varsin mallikkaasti tuhatkunta euroo vuodessa. Meinaan palaa välillä monta tankillista päivässä bensaa. Ennätys neljästi tankannut saman vuorokauden aikana.
Eikös firmalle tulis halvemmaks käyttää lentokonetta kuin maksaa huimia kilsakorvauksia lappiin ja takaisin? (arvaus 1500km, euroiksi muutettuha,huh) toisaalta sehän ei olisi enää kivaa kun ei tippuisi kilsakorvauksia kuin nihkeesti espoon ja helsinki-vantaan lentoparkin väliltä....potkuhousu kirjoitti:eikun duunikeikka Kuusamoon ja takas normaalia verkkasempaa vauhtia ja välillä Kajaani-Kuusamo meni 40 litraa 98E:ä
...pakko kommentoida omaa onnetonta olotilaani. Mulle tulee pirusti työajoja vuodessa, ja olen joskus huvikseni laskenut kannattaako km korvauksilla ajeleminen. Työpaikkani politiikka autojen suhteen on jossain "kateellisten kapularattaan ja pyhän lehmän politiikan välimaastossa", eli km- korvauksia maksetaan 20tkm saakka, jonka jälkeen korvaus putoo puoleen (on meillä autoetumahdollisuuskin, mutta se vasta naurattaakin, kerron jos jotakuta kiinnostaa). Mulla toi 20tkm tulee kalenterivuoden mittaan täyteen yleensä elo-syyskuun tienoolla, jonka jälkeen ei naurata enää yhtään kun ei edes bensoja saa kunnolla irti. Duuni vain on sellainen että on pakko ajaa (joo, tästä saa keskustelun aikaiseksi mutta ei nyt mennä siihen).potkuhousu kirjoitti:no tota sen verran valasen että en maksa bensojani ja saan kilsakorvaukseni joten hyvää tuloa on toi autossa istuminen
Ihan hullua sitten mä en sais nauttia Saballa ajamisestaNG900T kirjoitti:Eikös firmalle tulis halvemmaks käyttää lentokonetta kuin maksaa huimia kilsakorvauksia lappiin ja takaisin? (arvaus 1500km, euroiksi muutettuha,huh) toisaalta sehän ei olisi enää kivaa kun ei tippuisi kilsakorvauksia kuin nihkeesti espoon ja helsinki-vantaan lentoparkin väliltä....
Ompa aika kiireinen työ jos diiselin nopeuksilla ei kerkee...potkuhousu kirjoitti: Ja joku heti kysyy miks mä en osta dieseliä, no siksi että mun pitää olla nopee että kerkeen joka paikkaan minne suunnittelen meneväni. Nopeus on valttia mun duunissa.
Joo on se varsinkin kun tulee laskettua välimatkan aina liian lyhkäsiksi ja todellisuudessa 100km pitempi matka. Ja emäntä soittaa joka ½ tunti olenko jo kotimatkalla vaikka juuri lähdin kotoa.Rimuli kirjoitti: Ompa aika kiireinen työ jos diiselin nopeuksilla ei kerkee...
Pari stegii lisää, ni saabas menee valonnopeutta, kerkee heti paremmin.