nalleolut kirjoitti:voishan tuota samsunggia testata...3x nokialainen vuoden aikana paskaksi...
mulla on romulaatikossa 7 nokialaista paskaa
Mulla on laatikossa 7 vanhaa nokialaista puhelinta aina 1611 mallista alkaen päättyen 5310 express music malliin ja kaikki toimivat edelleen moitteettomasti
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
nalleolut kirjoitti:voishan tuota samsunggia testata...3x nokialainen vuoden aikana paskaksi...
mulla on romulaatikossa 7 nokialaista paskaa
Mulla on laatikossa 7 vanhaa nokialaista puhelinta aina 1611 mallista alkaen päättyen 5310 express music malliin ja kaikki toimivat edelleen moitteettomasti
on siellä romujen seassa tollanen Music expressikin,haluutkos ostaa
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
ainakin alku lupaa hyvää... tilanne sama ku :lla... lisää tulee jos on tullakseen..onneksi rahat kelpasi giganttiin... infoa odottaen.. puhelimessa odotin 20min musiikkia kuunnellen.. ei apuja.. voi elämän tuskaa taas
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Sellainen puhelin on hyvä joka kestää pitkään, eikä heti takuuajan umpeuduttua hajoa. Kerran viikossa akun lataamisen tulisi riittää, hyväksyttäkööt se jos käyttää todella paljon niin 2krt viikossa.
Minulle puhelin on soittamista ja teksiviestien lähettämistä varten. En tarvitse "äly"puhelinta tms.. Toistaiseksi Nokia E50 on täyttänyt paikkansa erittäin hyvin: 5 vuotta vanha, eikä ainuttakaan korjaamokäyntiä, softabugia, temppuiluja tai muitakaan ongelmia. Viime vuonna jouduin akun uusimaan. Puhelimen uusin vasta kun nykyinen antautuu.. toivottavasti ei vielä pitkään aikaan
Paskempi kuin E51, joka omien kokemusten mukaan päihittää E50:n millä hyvänsä mittarilla mitattuna.
Kerrottakoon vielä omat kokemukset tuosta paljon ylistetystä Samsungista: Aikanaan ostin Samsung Jètin uutena kaupasta. Seuraavana päivänä vein luurin huoltoon Dead-on-arrival -periaatteen mukaisesti. 13 viikkoa kesti uuden saaminen, en suostunut ottamaan vastaan, vaan vaadin vaihtoa toiseen malliin - ja merkkiin. Samsung tekee hyviä telkkareita, pysyisivät erossa puhelimista.
Azanovix kirjoitti:Samsung tekee hyviä telkkareita, pysyisivät erossa puhelimista.
Mä kun olen kuullut TV korjaajilta, että Samsungin telkut on jonossa korjaamossa muutama kuukausi takuuajan jälkeen . Siksi en sitä ostanut...
Mutta Samsungin luuri on siviilikäytössä. Galaxy Mini ja olen ollut tosi tyytyväinen. Samsung tekee ilmeisen kestäviä luureja, kun vanhemmalla tytöllä kesti Samsung about kaksi vuotta ja se on pojat paljon se noin kymmenvuotiaalle tytön puhelimelle!
Androidin käyttis tuntuu ihan kivalta. Jos tota Galaxy Miniä vertaa työluuriin (Nokia E7), niin ei se ihan yhtä monipuolinen (=sekava ) ole, mutta ei ole ihan saman hintainenkaan. Kumpikin haukkaa virtaa kivasti, jos käyttää verkkopalveluita. Normi puhelimena kestävät ihan käypäsesti. Samsungin eduksi vielä sanottava koko ja paino. E7 on semmoinen vähän karun painoinen peli...
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...