Heib!
Pitkästä aikaa taas Saabilla ajellaan edellisen tonnarin jälkeen. Nyt käytössä siis -96 9000 cs lpt 150hv.
Milläs tuota tehoa saadaan hieman lisää, en tavoitele siis yli +200hp vaan pientä piristystä.
Miten tuo 170-200 hv taittuu helpoiten / parhaiten / edullisimmin??
Riittääkö pelkkä ecun päivitys? Jollain semmoista myynnissä jos riittää?
Tero
9000 Stage 1
9000 Stage 1
9000 CS -96 lpt
Re: 9000 Stage 1
ECU päivitys + mankkuvena ja letkut riittää, sillä irtoaa ainakin n. 220-230hv ja 340-350Nm.
Onnistuu ainakin täällä joko käymällä tai postittamalla, laita YV jos kiinnostaa.
Onnistuu ainakin täällä joko käymällä tai postittamalla, laita YV jos kiinnostaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9000 Stage 1
eks -96 lpt:ssä ollut 170 pollea ? . Unohda pieni piristys ja tähtää lukemaan 250-270. Em. riittää useille ja oot näin jättänyt pari kallista pykälää väliin ! Haluat näet oikeasti lisää ja pitkässä juoksussa tulee halvemmaksi , kun on alusta lähtien rakentanut autoaan loppupäämäärään tähtäävillä osilla. Itsellä ollut stegit 1,2 3 ,4+ ja nyt kustomina tehty. Kolmas turbo menossa , koska aiemmat ei tuottanut tarpeeksi .... Oon maksanut oppirahat .
9000, 2.3, T , vm -96.
LAITA nimmariin kotipaikkakuntasi !!!!!
9000, 2.3, T , vm -96.
LAITA nimmariin kotipaikkakuntasi !!!!!
Viimeksi muokannut AnttiR, To Tammi 05, 2012 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 9000 Stage 1
2.3 lpt:ssa on 170hv ja 2.0:ssa 150hv.AnttiR kirjoitti:eks -96 lpt:ssä ollut 170 pollea ?
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: 9000 Stage 1
2.3 lpt:ssa on 170hv ja 2.0:ssa 150hv.t.t.j kirjoitti:AnttiR kirjoitti:eks -96 lpt:ssä ollut 170 pollea ?
Eipä maininnut kysyjä koneen iskutilavuutta , mielsin vaan omaani ! Sorry
Re: 9000 Stage 1
2.0:sta 170+ irtoaa edullisimmin kun laittaa kuulajousiventtiilin hukkaportin linjaan. Itsellä oli tuollainen syksyllä 9-3:ssa (ei allekirjoituksen auto vaan vanhempi T5 9-3) ja liikahti ihan kiitettävästi kustannuksiin nähden. Heikko puoli tuossa on se, että Trionic ei pysty tiputtamaan ahtoja nakutustapauksessa, eli tolkku mukana ahtopaineen kanssa ja 98:ia tankkiin.