Kertokaa mahdollisimman tarkasti miten vaihdetaan koiranluut edestä? Ja kannattaako tehdä itse?
P.S
Tiedän että monien mielestä on typerät kysymykset, mutta kunhan varmistan ennen kuin alan värkkäämään.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9000 automaatilla kirjoitti:Itse vaihdatin täällä periferiassa paikallisessa varaosaliikkeessä koiranluut, jotka tuli kolmen vuoden / 100 000 km takuulla ja koko homma maksoi muistaakseni jotain 65 Euroa... alle 70 Euroa joka tapauksessa.
Eli jos osat maksaa jo melkein 60 Motonetissa, niin käsien likaamiselle ei juuri hintaa kerry.
Jaa, taidan alkaa jatkossa huollattamaan Saabia Sipoossa. Jos antavat Opelin alustanosille tuollasen takuun.9000 automaatilla kirjoitti:Itse vaihdatin täällä periferiassa paikallisessa varaosaliikkeessä koiranluut, jotka tuli kolmen vuoden / 100 000 km takuulla ja koko homma maksoi muistaakseni jotain 65 Euroa... alle 70 Euroa joka tapauksessa.
Eli jos osat maksaa jo melkein 60 Motonetissa, niin käsien likaamiselle ei juuri hintaa kerry.
Oliko noi "HD" koiranluut Mapco:n tekeleitä vai jonkun muun valmistajan tuotoksia?saapas77 kirjoitti:
Varaosien laatu on näköjään aika kuraa.
Vajaa parivuotta sitten hankitut ns HD laadun tangot oli jo nyt väljät.
Oli joo tommoset MAPCO:t ku tossa syksyllä tuli moiset ruuvattua.ysifemma kirjoitti:Oliko noi "HD" koiranluut Mapco:n tekeleitä vai jonkun muun valmistajan tuotoksia?saapas77 kirjoitti:
Varaosien laatu on näköjään aika kuraa.
Vajaa parivuotta sitten hankitut ns HD laadun tangot oli jo nyt väljät.
Ainakin kaks vuotta sitten Motonetin myymät HD koiranluut oli Mapco:n tekemiä.
http://www.mapco.de/shop_item.php?lang=en&id_item=20748
jcarlson kirjoitti:"HD" osat on yleensä silkkaa kusetusta. Mitään normaalia kestävämpää niissä ei ole, samaa kiinakuraa eri paketissa ja vähän paksummilla tangoilla (joka ei auta kestävyyteen mitään kun nivelet ja puslat niistä hajoaa).
Mapco ei ainakaan ole mikään kovin laadukas, Meylestä ristiriitaisia kokemuksia. Lemförder on hyvä.