Joo elikkä auto ruvennut kiihdytyksissä röpeltämään aina kun väännöt on korkeahkot. Esim. kakkosvaihteella pystyy laulattamaan jalkasuorana mutta kun vaikka lähtee 4:vaihteella ohittamaan ''matalilla'' kierroksilla lisäten kaasua niin rupee auttamatta röpeltämään pahasti. Eli taitais olla tää DI-kasetti muusia, mutta varmuuden tähän haluaisin.
Jos joku Turussapäin tälläistä lainaisi 15minuutiksi niin kiitollinen olisin. Jos välttämättä niin vaivanpalkkaa kybäsen tai pari voin myös heittää.
-Pp
Punainen DI-kasetti vianetsintään-TKU
Punainen DI-kasetti vianetsintään-TKU
Saab NG900T-96, Stage1;''tää vinkuu''.
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Re: Punainen DI-kasetti vianetsintään-TKU
Mustaa olisit saanu tulla lainailee piikkiöst. :p
9-3 2.0t -98.
Ex: 900 2.0t -96
Ex: 900 2.0t -96
Re: Punainen DI-kasetti vianetsintään-TKU
Kyllä sitä mustaakin voi T5 koneissa käyttää, jos on todettu olevan toimiva yksilö isommillakin paineilla
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Punainen DI-kasetti vianetsintään-TKU
Sovimme eilen, että minulta saa irrottaa kasetin hetkeksi testausta varten, kun sisse palaa reissulta. Jos jollakulla on valmiiksi irti punainen kasetti, niin voi kuitenkin ilmoittautua. Näillä pakkasille ei ole kivaa ruuvailla edes niitä muutamaa ruuvia.
OG 9-5 2.0t -01 (KA)
# 4916
# 4916