9-3 / 2008 ei käynnisty

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
JaniV
"Viggen"

Re: 9-3 / 2008 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja JaniV »

sterna48 kirjoitti:Olen nyt parina päivänä pitänyt kärryä käynnissä pihalla puolisen tuntia valoitta ja muutkin laitteet sammuksissa.
Voiskos joku laskea (kun itse en osaa) riittääkö se pitämään akkua latingissa, jos luullaan että akku tyhjenee parissa kolmessa päivässä

En käynyt vielä pajalla kun matkaa on 150 km. Viikon pääsätä on mahdollisuus tarkastuksiin.
Onko sulla yleismittaria? Sillä voit mitata akun navoista volttimäärän. Samoin akunkengän ja akun välistä mittaamalla saa mitattua amppeerit. Ampeerit mittaamalla tiedät että purkaako auto akkua. 20€n mittarilla saa mitattua paljon....
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
kalle37
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

20€ pirkka spar yleismittarille voi tehdä niin, että ottaa johdoista kiinni ja linkoaa hevon vit........ :lol:
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
sterna48
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja sterna48 »

JaniV kirjoitti:Onko sulla yleismittaria? Sillä voit mitata akun navoista volttimäärän. Samoin akunkengän ja akun välistä mittaamalla saa mitattua amppeerit. Ampeerit mittaamalla tiedät että purkaako auto akkua. 20€n mittarilla saa mitattua paljon....
Ei ole täällä, kun ollaan pakkaslomalla (kaikki tarvittava puuttuu, vain tarpeettomat mukana). Mittaria voin kysellä kyliltä.
Timon
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Timon »

kalle37 kirjoitti:20€ pirkka spar yleismittarille voi tehdä niin, että ottaa johdoista kiinni ja linkoaa hevon vit........ :lol:
No elä nyt noin jyrkkään tuomitse, ei ne nyt niiiiiin huonoja oo. Mie oon kuitenkii jo kahesti mitannu halpismittarilla saabin akun arvoja ja kolmannella kerralla klonkswaakkenia tutkiskellessa se vasta hajos :lol:
9-5 Aero -07, ex 9-3 SS -03
Rusakko__
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Rusakko__ »

Mulla on ollu vuosia jo Bilteman halpismittari ja kyllä sillä pariston jännitteen juuri mittaa ja ehkä suaabinkin akun :) Mutta enempää siitä tuskin kannattaa maksaa, ku se parikybää.

Mutta, mullaku vanheni akku viime talven pakkasilla, niin se heitti ihan ihme varoituksia SID:iin. Ja samoin kuului "pingpong"-ääniä ihan millon sattui. Uusi akku auttoi asiaan. Vanhalla akulla jaksoi sahata pitkäänkin, mutta ku uuden vaihtoi, niin startti pyöritti varmaan tuplavauhdilla.
Vastaa Viestiin