Ai tänään jo, no kyllähän se passaa, olin ite aatellu että ensviikolla vasta.
Mikäs siinä alan kaivaa saabia lumen alta pois, pitäsköhän ihan käyä pesemässä se kans.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Jep kaakaot juotu ja viristä poristu taas vaihteeksi.Otetaan uudemman kerran vielä ennen joulua.
Ahdin lepää viereisellä tyynyllä. Vielä kun saisi asennettua paikalleen. Kun kuulemma ei öljy ja vesi putket passaa,actuaattoria kääntää ja tehä uus kiinnike,imuputki ei sovi paikalleen.. Pitäs siis vaihtaa ne tai rakentaa uudet.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Missä sitä ketäki seuraavana potkitaan?? Sovittasko nyt jonnekkin parin viikon päähän ni ehkä porukka jopa kerkee näkeen ilmoituksen miitistä... Vaikka To.16.12. klo 18.00?? Ja paikka jossakin päin Oulua.. Pitääkö sitä sitte taas ajella sinne jumalan selän taakse eli ABC:lle... Vai onko ehdotuksia??
Pitänee itsekin uuden ostoksen kanssa tuoreena jäsenenä hiipiä paikalle, niin tiedätte ihan naamalta/nimeltä kenen tupeksintaa kirota liikenteessä.
...Minä olen sitten varmaan se, joka siellä ujona jossai mainoskyltin takana kyttää eikä uskalla tulla lähelle...
-Ismo
Hoi hänmies tulee kans varmaan paikalle...
Laanilan nesteessä ei varmaan kummempaa vikaa ole, mutta saattaa iskeä tilan ahtaus.
Mutta eiköhän sinne sovi.. ainakin ruokatönön puoleiselle parkkikselle.
EDIT: Itse kyllä ehdottaisin jotain tilavampaa paikkaa.
No jos viime miittiäkin katsoo niin en kyllä usko et tilanpuute tulee olemaan ainakaan ongelma.. Kyllä sinne kaikki viisi autoa varmana mahtuu. Kun nytkin näyttää olevan tulossa hirmuinen määrä porukkaa paikalle.. Onhan meitä vissiinkin jo neljä. Mut kyllä mulle passaa muutkin paikat kuhan ei taas vaan etelään.