Toivon hartaasti SAAB tehtaan nousevan vielä uusille jaloilleen.
Hybridi Saab 9-3 ja 9-5 olis kova juttu näin polttoaineen kallistumisen myötä.
Haluaisin nähdä myös päivänvalon Saabin jatkokehitykselle muuttuvan
puristussuhteen omaavasta polttomoottorista ja sen läpilyönnistä markkinoilla.
Kuvioissa mukana myös:
Saab 9-5 2.0T Business -99/00 Stage1 Aero-look BioPower (ex-auto)
Saab 9-5 2.3t SE -98/99 (myyty)
Saab 9-5 2,3T Aero 2001 (myyty)
Saab 900S -90 stage1 BioPower (myyty)
Ruotsin SVT1:sen uutisohjelma Rapport'ti julkaisi nyt tänä iltana Youngman'in aikeet koskien Saab'ia. Heidän tarkoituksenaan on alkaa valmistamaan Saab ysi-kolmosta ilman GM osia, Trollhättanissa.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Jes! GM;n epäkurantti tavara jää pois Saabeista ! Toivotaan että Saab saadaan taas jaloilleen ja laatuhan siinä paranee !
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä-- ----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm --- ---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
vitikka kirjoitti:Peukut pystyssä linglongin poikien aikeille!
Jep peukut pystyssä olemme varmaan kaikki saabistit, mutta niitten on oltava pystyssä aivan sinne asti kunnes konkurssin asianajajat sanovat yhteen ääneen JEEES.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Jos eivät olisi myyneet niitä OG9-5:n teknologioita Kiinaan, niin Saabin H-konehan sieltä keulalta voisi pian löytyä. Dieselkonehan ei ole GM:n eli näiden valmistamisen voisi olettaa olevan ongelmattomampaa.
Mutta miten on näiden NG9-3:n oikeuksien kanssa, siitähän oli juttua, että kun niidenkin teknologia myytiin aikanaan BAICille, niin mallin valmistuksen jatkaminen voi olla kiinalaisten suostumisesta kiinni? Ja miten muut kuin moottorin GM-sukuiset osat mahtaa onnistua vaihtaa?
Peukut pystyyn joo, ja toivotaan että pellin alle ei ilmesty mitään kiinalaista kopiosekoitinta.
Se mitä skrivasin on nyt saanut myös vahvistuksen SVT:ltä teksti muodossa:
Om Youngman får köpa konkursboet räk-
nar företaget med att nystarta produk-
tionen av Saab 9-3 i Trollhättan inom
fyra månader. Youngman utgår från att
inte behöva använda delar från Saabs
tidigare ägare GM.
_______________________________________________________
Jos Youngman saa ostaa konkurssipesän laskee
yhtiö käynnistävänsä 9-3:sen tuotannon Trollissa
neljän kuukauden sisällä. Youngman lähtee siitä
ettei heidän tarvitse lainkaan käyttää mitään osia
saabin entisen omistajan eli GM:n puolelta.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
core2 kirjoitti:Se mitä skrivasin on nyt saanut myös vahvistuksen SVT:ltä teksti muodossa:
Jos Youngman saa ostaa konkurssipesän laskee
yhtiö käynnistävänsä 9-3:sen tuotannon Trollissa
neljän kuukauden sisällä. Youngman lähtee siitä
ettei heidän tarvitse lainkaan käyttää mitään osia
saabin entisen omistajan eli GM:n puolelta.
Eikös joku sopimus BMW:een kanssa ole moottoreista joita käytettäisiin uuden generaation malleissa. Näitä toimituksiahan voisi vähän aikaistaa? Saattaisi mennä heittämällä nyky 9-3:n keulalle ja varmasti parempi mylly kuin yksikään GM:n tekele. Lisäksi tehokas ja pihi.