Eli lambdan esilämmitys piiriä herjaa. Etummaista ja takimmaista, tuskin kumpiki anturi hajonnut samalla kertaa.
Esilämmitys releen nastaan 30 ei tule täyttä jännitettä(8V ilman kuormaa, kuormalla alle 1V). Jännitteensyöttö saman sulakkeen takaa kuin pa.pumpulle, se puoli ok. Liitos on jossain johtosarjassa. Pitääkö tosiaan ruveta purkaa johtosarjaa, hirvee duuni. Onko näissä ollu ko. ongelmia johtosarjojen sisäisissä liitoksissa? Vai olenko väärillä jäljillä?
9-3 2.0t -03 P0031 ja P0037
Re: 9-3 2.0t -03 P0031 ja P0037
Lämmitysvastuksille tulee plussa (+12V) releeltä, mutta ecu maadoittaa vastuksia pulssinleveysmoduloituna. Ecu mittaa ja säätää lämmitysvastusten virtapiiriä.
Maadoitukset ovat ecun navoissa 40 ja 57 etummaiselle sekä 61 ja 62 takimmaiselle.
Maadoitukset ovat ecun navoissa 40 ja 57 etummaiselle sekä 61 ja 62 takimmaiselle.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: 9-3 2.0t -03 P0031 ja P0037
Meillä oli katkos pa-esilämmittimen johtosarjassa. Helpoin oli vetää vaan uusi piuha. Vedä kokeilimielessä uusi piuha ja katso lähteekö toimimaan?
Saab 9-3 1.9 Tid SC vm. 2008
Re: 9-3 2.0t -03 P0031 ja P0037
Johtohan sieltä oli hapettunu poikki johtosarjan sisältä. Eriste ollu rikki ja vesi hoitanu hommansa.

