Foorumia selatessani huomasin, että tämä on tuttua hommaa tonnarin ja satkun omistajille. Noiden mallien kohdalla konepeiton aukaisu on onnistunut pitkällä meisselillä alhaalta päin tai koukulla maskin raosta. Mahtaisiko sama toimia ysiviitosessa? Onko joku testannut tai olisiko vinkkiä mitä kannattaisi kokeilla?
Kyseessä on allekirjoituksen auto eli siinä on Hirschin tekemä keulapuskuri. Alapuolelta saa kyllä suojamuovit pois, mutta kuinkahan ylös sitä kautta pääsee. Eikös ne lukot olle siinä jossain valoumpioiden kohdalla? Tosin, nyt ei edes tule mieleen millainen tuo mekanismi on.
Onneksi vaihdoin öljyt 1000 km sitten ja lasinpesunestesäiliön täytin viikko sitten. Ei siis välttämättä tarvitse saada konepeittoa ihan heti auki. Jotain positiivista sentään
