Vaimo väitti
Re: Vaimo väitti
Mittarivirheisiin viitaten ainakin Tonnari Aeroissa tuntuvat näyttävän aika hyvin mittarit noissa ~250km/h nopeuksissakin vakiorengastuksella.
Videossa neula menee vähän yli 250km/h ja tutka tais näyttää 253km/h tjs.
http://www.youtube.com/watch?v=kXckd4PWBDw
Videossa neula menee vähän yli 250km/h ja tutka tais näyttää 253km/h tjs.
http://www.youtube.com/watch?v=kXckd4PWBDw
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: Vaimo väitti
Niinpä ei noissa Saabin mittareissa kovin suuria heittoja ole
ainakaan vakiorengastuksella
Ex matalapainetonnarilla jossa se 150heppaa kulki oman mittarin mukaan
karvan päälle 200km/h ja Gps näytti 195km/h
Tuolla nykyisellä pelillä Ng900T (jota vähän piristetty) oman mittarin mukaan
230km/h ja Gps näytti 227km/h eli ainakin noissa mittarivirhe melko pieni
ainakaan vakiorengastuksella
Ex matalapainetonnarilla jossa se 150heppaa kulki oman mittarin mukaan
karvan päälle 200km/h ja Gps näytti 195km/h
Tuolla nykyisellä pelillä Ng900T (jota vähän piristetty) oman mittarin mukaan
230km/h ja Gps näytti 227km/h eli ainakin noissa mittarivirhe melko pieni
9-5 2l turbo farkku 2000 automaatti
Re: Vaimo väitti
Saabeissa ja Volvoissa yleensä ottaen on pienet mittarivirheet. Oma tonnarini taitaa olla "paljon heittävä" yksilö jo, kun vakiorengastuksella mittarivirhettä n.5%.
OG 9-5 2,0t Biopower stg1
Ex:
og900 T16
og900c
9-5v 3,0v6t
9000
Ex:
og900 T16
og900c
9-5v 3,0v6t
9000
Re: Vaimo väitti
Kiitos kaikille vastauksista. Sovittiin vaimon kanssa, että jos hän häviää, niin lastutetaan kone tarpeellisille tehoille. Tiskikone on kuitenkin varuilta ostettu vaikkei näyttäisi minulla olevan huolen häivää.
Vaimo on vain tollanen vauhtihullu. Hän on moottoripyöräkouluttaja.
Vaimo on vain tollanen vauhtihullu. Hän on moottoripyöräkouluttaja.
Re: Vaimo väitti
En tiennytkään että moottoripyöriäkin pitää kouluttaa. Turbosaabit kyllä pystyy opettaan viheltämäänSimiti kirjoitti: Vaimo on vain tollanen vauhtihullu. Hän on moottoripyöräkouluttaja.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Vaimo väitti
Pakko sanoa vaikkei mitään sanottavaa ole, 2viimeisintä kommenttia sai hymyn herkeämään
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Vaimo väitti
Vaimo väitti
Mun vaimo väitti, että oon ollu vieraissa.
Ihan soopaa puhui, läpituttujahan noi oli
En ikuna pettäis vaimoani
Mun vaimo väitti, että oon ollu vieraissa.
Ihan soopaa puhui, läpituttujahan noi oli
En ikuna pettäis vaimoani
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Re: Vaimo väitti
Ärsyttää ku luen aina Topicin otsikon: "Vaimo Jätti"
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Vaimo väitti
käynti optikolla auttaa pulmaasijeippo kirjoitti:Ärsyttää ku luen aina Topicin otsikon: "Vaimo Jätti"
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Re: Vaimo väitti
Aikoinaan veljen T16 900 vm 82 johon tekniikka vaihdettu, ajoin mittarin mukaan +240. Oli tehtaan testiauton tekniikka kyseessä. Kovaa kulki kuitenkin.
Re: Vaimo väitti
Tiskaan kyllä mielelläni , koska sillä aikaa vaimo tekee muut siivousjutut. Eikös oo kiva huljutella käsiä lämpöisessä vedessä ???
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Vaimo väitti
Taidat olla asian ytimessäAnttiR kirjoitti:Tiskaan kyllä mielelläni , koska sillä aikaa vaimo tekee muut siivousjutut. Eikös oo kiva huljutella käsiä lämpöisessä vedessä ???
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Re: Vaimo väitti
Piiskasin joskus just semmosen 9000CC 2.0i:n tommoseen n. 190km/h mittarinopeuteen Saksassa. Se oli maksimi sillä autolla. Nykyinen NG900 cab automaatti (stage 2 tjsp.) ottaa n. 235km/h todellista nopeutta sopivan pitkällä suoralla ja tossa kohdassa loppuu automaattilaatikon välitykset kesken. Oman caben mittari alkaa näyttämään liian vähän jostain 100km/h mittarinopeudesta alkaen ja tossa maksimivauhdissa mittari näyttää 230km/h.SMRacing kirjoitti:No ei varmasti mene parilitranen 9000 200km/h todellista. Monen mielestä 180-190km/h voi olla "lähes 200" ja tämä vielä yleensä sitä kuuluisaa mittarinopeutta.
Re: Vaimo väitti
Ei muuten Kari lopu välitykset: http://saab.kuvat.fi/kuvat/Vetoja/Halli ... ?hash=2169
230km/h cabbekolkilla tutkaan samalla Aisinin 4-vaihteisella 5790 kierrosta minuutissa. Alla kuluneet 205/50-16 renkaat.
230km/h cabbekolkilla tutkaan samalla Aisinin 4-vaihteisella 5790 kierrosta minuutissa. Alla kuluneet 205/50-16 renkaat.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Vaimo väitti
Mitähän siellä automaagilla alkaa vauhtia olla kun RPM siellä 8tonnin nurkilla?
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower