Auto USA:sta

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Saab93
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 16:25
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saab93 »

jcarlson kirjoitti:Luulisi, ettei saasteasiat ole ongelma, jenkeissähän on ollut eurooppaakin tiukemmat päästörajoitukset, ja katti on ollut siellä käytössä jo pitkään..
Rajoituksista en tiedä mut vasta vuodesta 2002 muistaakseni piti vasta katsastuksessa mitata päästöt. Voi olla osavaltio kohtainen juttu.
Saab 93 205Hp Jenkkimalli!!!!!
*MYYNNISSÄ*
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Tämä on sinänsä mielenkiinoista.
OG 900 cabbet on USA:ssa järjestään tasoa 1500 - 5000 dollaria. Näyttelyvoittaja taisi olla 7000. Kuvaa lähinnä veron yms. merkitystä.
Tässä tapauksessa on hyvää se, että asiamiehenä on paikallinen asiantuntija, jolla on itselläänkin cabbe ja tietää mahdolliset obgelmat. Mitäs härnäsi, nyt joutuu konttaamaan auton alla ;)

Auto sijaitsee Michiganissa, joten satama olisi sitten itärannikolla, jos puuhaan kannattaa yleensä lähteä. Auton kunto ratkaisee myös. Ruoste onsiellä onglema, koska suolaa kylvetään siellä maan malliin eli kauheasti.
Romua ei kannata sieltä tuoa, mutta katsotaan...onhan se joulukin tulossa, jos vaikka vaimo ostaisi joululahjaksi ...... ;)

The only differnce between men and boys is the price of their toys.....
Kieltää ei voi, ettenkö olisi sieluani menettänyt koeajon yhteydessä.
Saab93
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 16:25
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saab93 »

Jenkeissä verot lisätään jälkikäteen hintaan myöskin tulee muita maksuja siihen päälle. Mutta ainahan myyjän kanssa voi sopia sopivan hinnan kuittiin :D ! Myös saa yleensä reilun alennuksen jos lyö tukun taaloja suoraan myyjän kouraan. Jenkeille yli 100 000 mailia ajetut autot on valmista romiskamaa kun täällähän toi määrä on vasta sisäänajettu.
Saab 93 205Hp Jenkkimalli!!!!!
*MYYNNISSÄ*
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Lykkyä pyttyyn.. Toivottavasti tuo 32% rankaisu ei ole liian suuri unelmasi toteutumiselle..

Sitä lähinnä meinasin sillä järjettömyydellä - homma ei ole samoissa hinnoissa, kuin euroautojen suhteen. :-(
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Jope kirjoitti:Lykkyä pyttyyn.. Toivottavasti tuo 32% rankaisu ei ole liian suuri unelmasi toteutumiselle..

Sitä lähinnä meinasin sillä järjettömyydellä - homma ei ole samoissa hinnoissa, kuin euroautojen suhteen. :-(
Kannattaa myös muistaa, että dollarit on parasta aikaa halpaa. Ihmiset menevät Euroopasta (myös Suomesta) USA:aan jopa ostamaan joululahjoja, kun tuo euron kurssi on nyt hyvä.

SSAero
2.3i-16
"Hölösuu"
Viestit: 1247
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 12:50

Viesti Kirjoittaja 2.3i-16 »

Saab93 kirjoitti:
jcarlson kirjoitti:Luulisi, ettei saasteasiat ole ongelma, jenkeissähän on ollut eurooppaakin tiukemmat päästörajoitukset, ja katti on ollut siellä käytössä jo pitkään..
Rajoituksista en tiedä mut vasta vuodesta 2002 muistaakseni piti vasta katsastuksessa mitata päästöt. Voi olla osavaltio kohtainen juttu.
Jos Kaliforniasta hakee, tulee maailman tiukimmin rajoitetusta (autojen päästöjen suhteen) (osa)valtiosta, joten on takuuvarmasti läpihuutojuttu noiden päästöjen suhteen. Kaliforniassa joutuu maksamaan uusiin autoihin jotkin puhdistuslaitteet (vrt. muu yhdysvallat) ja jenkkiautot ovat niiden johdosta myös hieman tehottomampia kuin muualla.
Vastaa Viestiin