Oheisen kuvan mukaan rattinapeissa näyttäisi olevan valot: http://www.wallentin.be/SAAB/pictures/M ... 07_jpg.htm
Minulla on MY06 Aerossa muutoin kuvan kaltainen ratti, mutta siitä puuttuvat nuo pollukat kello 10/2 kohdalla. Minulla EI ole valoja ratissa. Onko ratteja ollut sekä valoilla että ilman, saako valot jotenkin esim. deaktivoitua techillä, vai ovatko valot minulla vain pimeänä jostain syystä? Kaikki muut kojetaulun valot kyllä pelaavat.
Rattinappien valot (MY2006)
Re: Rattinappien valot (MY2006)
Ei ole valoja ratissa. Vain esisarjassa/protoissa tms..
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Yes, tämä selvä. Kuvan ratti sitten ilmeisesti sellaisesta. Voisi olla kyllä pimeällä jopa häiritsevä, jos valot ratissa olisi, mene ja tiedä.Tobbana kirjoitti:Ei ole valoja ratissa. Vain esisarjassa/protoissa tms..
-Sami
Ei ne hirveästi häiritte, mutta ei niillä (valoilla) juur mitään teekään. Nappeja on vähän ja ne on helposti tunnistettavissa tuntumalla, joten ne oppii nopeasti ja ihan hyvin voi pitää katseen tiessä kun peukulla neppailee.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Onko sinulla valot napeissa, mikä auto kyseessä?aero kirjoitti:Ei ne hirveästi häiritte, mutta ei niillä (valoilla) juur mitään teekään. Nappeja on vähän ja ne on helposti tunnistettavissa tuntumalla, joten ne oppii nopeasti ja ihan hyvin voi pitää katseen tiessä kun peukulla neppailee.
9-3SC, pikkukorisessa tosiaan on rattinapeissa valot.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla