Etsin osoitetta Ruotsissa olevaan (oleviin) liikkeeseen joka myy "tehdaskorjattuja" 3.0 TID:n moottoreita.
Sri, en löytänyt forumilta vaikka huonosti etsi;)
Kaikista tiedoista, jotka käsittelevät 3.0TID moottoria, olisin kiinnostunut.
Siis, että kone hajosi jo toisen kerran.
Pihalla sisoo vm 2003 "raato".
Edellisestä konerikosta on kulunut kolme vuotta. Olisko nyt joku keksinyt miten vajonneen syliteriputken voi Suomessa korjata. Silloin ei Saab ainakaan tiennyt miten
kyseinen kone korjattaisiin, vaan vastaus oli vaihtokone. Kyseistä konetta kuulema EI voi korjata. Ihmeellistä.
Jos joku on tehnyt pajassaan ko remontin olisin todella kiitollinen tiedoista
Kolme vuotta sitten uuden koneen sai 7500€:lla.
Ostin auton käytettynä. Auto on tullut minulle maksamaan tähän mennessä n.29.000 €. Jos tuohon lisätään tulevat kustannukset, niin auton hinnaksi tulee n.40.000€
Crusell
Saab 9-5 3.0TID Moottori
Re: Saab 9-5 3.0TID Moottori
Tuonne kun laitat viestiä, niin pitäisi selvitä: lennart.kallstrom@bilcitybollnas.seCrusell kirjoitti:Etsin osoitetta Ruotsissa olevaan (oleviin) liikkeeseen joka myy "tehdaskorjattuja" 3.0 TID:n moottoreita.
Sri, en löytänyt forumilta vaikka huonosti etsi;)
Kaikista tiedoista, jotka käsittelevät 3.0TID moottoria, olisin kiinnostunut.
Siis, että kone hajosi jo toisen kerran.
Pihalla sisoo vm 2003 "raato".
Edellisestä konerikosta on kulunut kolme vuotta. Olisko nyt joku keksinyt miten vajonneen syliteriputken voi Suomessa korjata. Silloin ei Saab ainakaan tiennyt miten
kyseinen kone korjattaisiin, vaan vastaus oli vaihtokone. Kyseistä konetta kuulema EI voi korjata. Ihmeellistä.
Jos joku on tehnyt pajassaan ko remontin olisin todella kiitollinen tiedoista
Kolme vuotta sitten uuden koneen sai 7500€:lla.
Ostin auton käytettynä. Auto on tullut minulle maksamaan tähän mennessä n.29.000 €. Jos tuohon lisätään tulevat kustannukset, niin auton hinnaksi tulee n.40.000€
Crusell
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-