
turbon vaihdon jälkeen
turbon vaihdon jälkeen
ahdot seilaa ei kärsi kaasua meinaa sammua. magneettiventtiilin letkujen t-haara poikki vaikuttaako näin paljon auton toimintaan vai etitäänkö isompaa vikaa.....? 

Re: turbon vaihdon jälkeen
Jossain on varmaan isompi vuoto nyt kyllä mutta eihän tuo katkennyt T-haarakaan ole oikein. Sehän johtaa läppäkotelon evap lähdölle eli siinä on ainakin vuoto sitten. evap lähtö löytyy läppäkotelon takaa tulipellin puolelta, pikkusormen vahvuinen letku. Sen voit tulpata toistaiseksi.
Mutta tarkista tai koita paineistaa ahtoputkisto jos on jäänyt joku klemmari löysälle.
Yksi konsti on kääntää imukärsän haitariosa maskiksi naamalle ja puhaltaa painetta ja etsiä vuotokohdat.
Onhan mankkuvenan letkut oikein kytketty, kirjainmerkinnät venan rungossa kertoo.
Lieneeköhän limp-home tilassa, onko tyhjäkäynti millainen ?
Mutta tarkista tai koita paineistaa ahtoputkisto jos on jäänyt joku klemmari löysälle.
Yksi konsti on kääntää imukärsän haitariosa maskiksi naamalle ja puhaltaa painetta ja etsiä vuotokohdat.
Onhan mankkuvenan letkut oikein kytketty, kirjainmerkinnät venan rungossa kertoo.
Lieneeköhän limp-home tilassa, onko tyhjäkäynti millainen ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: turbon vaihdon jälkeen
t-haara uusittu ja välijäähynputken klemmari kiristetty
rupesi autokii pelaamaa 


Re: turbon vaihdon jälkeen
Mites se turbo toimii ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: turbon vaihdon jälkeen
toimii loistavastivesa67 kirjoitti:Mites se turbo toimii ?
