Etutolppien tukilaakerit / etuiskarit

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2948
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Etutolppien tukilaakerit / etuiskarit

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Selkeästi vaihtotarve tulossa, onko mielipiteitä Lemförder vs. PCS osa (ilmeisesti Speedspartsin tavara) noissa tukilaakereissa.

Entäpä etuiskarit, Sachsin iskareita täällä jonkin verran arvosteltu, entäpä kokemus esim. Monroesta? Autona vakio alustainen Femma farkku. Työ ei kai ole mitään avaruustiedettä noita vaihtaessa.

Voikos siellä etutolpassa vielä jokuu muu kolista kuin toi tukilaakeri? Wis antaa sinne kaksi erillistä osaa, joista toisen hinta about 70 Euroa Rikulla... Pelkkä "rinkulalaakeri" jotain parinkympin pintaa...
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
K95
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: La Elo 27, 2011 20:58

Re: Etutolppien tukilaakerit / etuiskarit

Viesti Kirjoittaja K95 »

Motonetista SKF:n laakeri 10,90.

Kolahtelun syyksi veikkaan apurungon puslia.
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2948
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: Etutolppien tukilaakerit / etuiskarit

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Oliko hyvää kotikonstia testata apurungon puslien kunto?
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Vastaa Viestiin