Joo itsellä ei jouda auto kauaa levällään olemaan, kun tuo ajaa harraste-/käyttöauton virkaa (joka ei aina ole se paras yhdistelmä), niin 2-3 päivää korkeintaan huollossa tai isompien ongelmien sattuessa poikkeuksiakin joutuu toki välillä tekemään.
Ja tuo matalilla autoilla sompailu on kyllä ajoittain sellaista "veikkaa ja voita" peliä, että ei siihen aina kehtaa ruveta.
Varsinkaan ex-autolla, kun piti saada silloin kasikoneen höpinät vähän paremmin pihalle, niin tuli hankittua toistatonnia maksava milltekin rosteriputkisto alle.
Ja sen kun ois saanut hajoitettua mökkitiellä, niin sitten olisi v*tuttanut niin, että olisi ihan pakottanut.
Ja mitä noihin kolhuihin tulee, niin tuo kosmeettinen puoli katsotaan kuntoon, kun muut hommat on hoidettu pois listalta.
Pätevä maalari on jo tiedossa...
Sori offtopic.
