aero t7 kirjoitti:Laita open loop aikasemmin päälle. Oliko se raja jotain 0.5bar? Muistan jostain kuulleeni että toimisi näin paremmin.. Ei omaa kokemusta.
Kävi kyllä mielessä - tuo "ongelma-alue" on ollut jossain ali- ja ylipaineen rajamailla, joten kohtuullisen paljon täytyy alaspäin säätää.
Sen verran hyvin kyllä toimii, että tekisi mieli kytkeä lambda vain katsastukseen
Mulla ainakin toimi hienosti pelkillä soppakartoilla ajaminen 630cc ruutilla...lc-1 näytti kokoajan sitä mitä pitikin tasakaasuajos afr pyöri just siinä mis lambdallakin. Mutta mitään suurempaa eroa en huomannut...toi oli vaan hyvä testi kattoo onko soppakartat kuin kohillaan.
Harzza kirjoitti:Nyt on vaihdettu anturi ja termostaatti. Lämmötkin nousee huomattavasti nopeammin ja lämpimämmäksi. "aero t7" Katotaan sitten talvella pysyykö lämmöt
Noh, miten toimii?
Omassa jossa melkeen uusi orkkis termari lämmöt tippuu johonkin 77c
alueelle kun termari aukeaa.
Ekan kerran avaa kun lämmöt 96c, eli "hyvää" gm laatua tämäkin
Saisihan uuden takuuseen mutta jos sekin on saman moinen niin..
Taidan kokeilla tota wahleria itsekkin vai mitä mieltä muut?
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggene85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Kyllä varmaan alkuperäinen tarttee ostaa. Tahtoo nuo lämmöt nousta niin hitaasti minun mielestäni, ensin nousee hyvin noin 50 asteeseen ja sitteen ei meinaa nousta 80:iin. Ei mulla kyllä lämmöt noin korkealla (96´c) ole olleet missään vaiheessa. Näin pikkupakkasilla toimii suht hyvin. Kovemmilla kuten yli 15 astetta lämmöt pysyy liian alhaalla 60 asteessa.
Niin onko neuvoja, kun joskus kun ajelee pitkiä pätkiä moottoritiellä niin lämpömittarin neula heittää lämmöt nollaan ja letti lähtee jäähdyttään. Lämpö-anturin vaihdoin sen sinisen, joka sijaitsee moottorin päädyssä. (Ei käyttöhihnan päädyssä vaan toisessa). Mahtaako sen aiheuttaa "väärä" eli ei alkuperäinen termari vai joku muu. Neuvoja?
Voisin kyllä hommata alkuperäisen termostaatin niin voisi verrata ja nähdä eron.
Älä suotta aero t7 kokeile ostaa Wahleria vielä.
Jäsen: 5215
SaaB og9-3 2.0t (ka)
SaaB ng9-3 1.9TID (ka)
Suzuki GSX-R600 -05
Juu selvä. Hyvä tietää se. Ulkoapäin se näytti ihan "ehjältä". Pitää korjata. Minulla oli ennakkoluulo asiasta, että jokin muu anturi saattaa tehdä kyseistä oikkuilua.
Jäsen: 5215
SaaB og9-3 2.0t (ka)
SaaB ng9-3 1.9TID (ka)
Suzuki GSX-R600 -05