Kyllä vain.... Mies olisi jo nyt kahvittelu kunnossa, mutta auto kaipaisi pesua... Pitäisiköhän käydä testaamassa sitä minimanin uutta kännykällä toimivaa supersuihkua...
Huomenna tavataan!
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
Älkäähän vilustuko siellä on kylmä , parempi mennä sisälle rupatteleen, ite joudun jäämään pois kesä kumeilla ei ole asiaa liikenteeseen enää.
Ottakaahan kuviakin , ensi kerralla sitten olen myös mukana.
G-mies kirjoitti:Olisiko joku potkijoista lähdössä(sitten kun on potkittu ja kaffet juotu) Oulun suuntaan, tarkemmin Kalajoen ohitse? Saisi kyytiin Reijolle menevät vanteet ja lisäpitkät. Ilmoitella voi tänne, tai yv:llä. Soittaakin saa: 050-5455705.
Elikkä sunnuntaina klo 14 Vitsarin Shellillä tavataan!
Matti
Näillä näkymin minä olen tulossa sinne ja voisin lähtiessä kotia kohti ajaa
8-tien kautta ja viedä reijolle hilppeet mennessäni.
Kokkolan miitti katsastettu. Paikalla 9 autoa, ja tosi mukavan olosta porukkaa. Eikä se Shellin kaakaoautomaatin litkukaan pahaa ollut. Tullaan toistekin, varmasti. Toivottavasti parempi keli ensi kerralla missä sitten ollaankin, mutta nyt jäi toi ite pääasia eli gummien potkiskeleminen aika vähälle suht sankan lumisateen takia......
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
Joo eipä niitä kärryjä enää kahvien jälkeen sieltä kinoksesta meinannu tunnistaa. Nippanappa oman kotteron tunnisti, lähinnä kuppaisista vanteista...
Mutta on se hyvä, että porukkaa saadaan aina paikalle. Vielä kun kasvatetaan porukkaa niin on kiva ajella "pohjanmaan aluejaoston" muodostelmassa isompiin klubitapahtumiin....
Tavataan taas! Itse voin ajella vaikka seinäjoelle tai vaasaan, jos siellä tapahtuu vastaavaa tulevaisuudessa....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
Eipä kestä, hyvä kun järjestyi helpolla ja kiitos rälläkälle minunkin puolestani!
Katotaan missä seuraavan kerran potkitaan, voisi jossain vaiheessa lähteä tekemään jonkin sorttisen ekskursion vaikka Vaasaan tai Seinäjoelle, jos löytyy passeli ajankohta.
Lunta tosiaan on tullu mukavasti, oman auton onneksi tunnisti lisävaloista nokalla. Olis mulle se Aerokin kelvannut. Kuka muuten oli omistaja?
Olkaapa hyvät...
Oli mukavaa olla avuksi ja sainpahan ajaa ensimmäistä kertaa tälle talvelle saappaalla pitemmän reissun. Ja onhan se ilmeisen hyvä ajaa kun suuri osa autoista tuli perse edellä vastaan, vaikka ajoin jotakuinkin rajoitusten mukaan
No, sitä omistajaa tässä ihmettelen minäki. Kyseessä og 900 Aero, ilmeisesti saksantuonti tai ainakin jostain muualta, koska siinä oli sivuperuutusvalot vakiovilkuissa. Tavallinen takaspoileri, mutta samanvärinen kuin sinun Aerosi. Pari nuorta kaveria tuli autosta ulos, mutta enpä vaihtanut yhtään kommenttia heidän kanssaan. Hyvässä kunnossa oli pintapuolisesti auto ja toivottavasti pysyykin. Ainiin, tuntomerkkeihin lisättäköön vielä hieman ulkonevat 5 puolaset muovikapselit peltivanteissa. Omistaja ilmoittautukoon
G-mies kirjoitti:No, sitä omistajaa tässä ihmettelen minäki. Kyseessä og 900 Aero, ilmeisesti saksantuonti tai ainakin jostain muualta, koska siinä oli sivuperuutusvalot vakiovilkuissa. Tavallinen takaspoileri, mutta samanvärinen kuin sinun Aerosi. Pari nuorta kaveria tuli autosta ulos, mutta enpä vaihtanut yhtään kommenttia heidän kanssaan. Hyvässä kunnossa oli pintapuolisesti auto ja toivottavasti pysyykin. Ainiin, tuntomerkkeihin lisättäköön vielä hieman ulkonevat 5 puolaset muovikapselit peltivanteissa. Omistaja ilmoittautukoon
Matti
Tosta tuonti jutusta Itsellä tonnari eurokilvillä ja löytyy tuo sivuperuutusvalo vilkun alta Mutta näistä huolimatta auto on suomiauto vuodelta 91
Ja asiaan, joulun jälkeen olisi ihan mukava miitata...
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla