Etsikääpäs tosta kuvasta bussi joka on imassut sisäänsä jonkin henkilöauton. Aika härskin näköinen virhe...
Löytähän se sabakin tuolta parkkipaikalta.
Entäs löytääkö joku paloautoa tosta kuvasta?
hmm... jos mäkin laittaisin saappaan nokalle vielä sumuvalotkin, niin löytyisköhän niiden avulla tollasia
Kerran tapasin naisen, jonka oli ihan pakko saada mut kun se näki mun satkun. Kiihkein Saabisti mitä mä oon tavannu..
Mutta ekana autona kun oli hieman rodattu punainen 96.. Aijai siihen oli neidit lääpällään. Ei sen auton jälkeen oo naiset vängällä tarjonnu itteensä kuskiks mulle. Paitsi yks jonka kotoväellä oli ollut kaasari-automaatti 900 ja se halus ajaa Saabia, joka kulkee.
Heh, ei hassumpi likka tuolla ikkunassa, mulla nuorehko mutta kivat on rauhaset
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Aksu900 kirjoitti: Mutta ny sielä sit on joku tissinainen??
Heh, ei siel mitää tissinaista oo
Kunhan kiusasin, sorry... elkää lyökö ku tavataan
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Perjantaina jo noita bongailtiin, kaikki Saabit tais löytyä. On muuten jännästi tehty toi kuva, sen verran menny aikaa, et koulubussikin on Fordin nielly.
Aksu900 kirjoitti:
Hyvä pila, onneks oli muuta hommaa niin en vaivautunut alkaa ettimään sitä muijaa, varmasti joku muu on etsinyt sitä jo tuntikausia.
Jep, ihanku netistä ei löytyis tissejä muutenkin
Mutta tuollainen kiusaa, että "siellä se on mutta en prkl löydä"