Viikonloppuna vaihoin ysivitosseen Moottoriöljyt, raitisilmansuodattimen, bensansuodattimen, venttiilinkopantiivisteen ja säädin käsärin pitämään (ei tarvinnukkaan vaihtaa paloja). Kyllä nyt on hyvä ajella kun käsäri ottaa hyvin ja pysyy jopa paikallaan.
Tuli ostettuu tossa vaparikonneellinen ysisatku, 2.1ruisku, siitä kolomospytty pimmeenä nii varmaa joutuu mäntää vaihtelemaan... pitäs jostai metättee käypäset männät ja vaihalttoo. Tutkia vielä, että onko varmasti mäntävika ettei turhaan avvailis, mutta todennäkösintä on.
12 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82, 9-3 Coupe 2.0i -98 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07, Mitsubishi Pajero 2,5td -88.
Elvytin paisuntasäiliön anturisysteemin. Olikin kiva kun sai TECH2:n paisuntasäiliön viereen, niin pääsi testailemaan kohoa heiluttelemalla, että miten anturin arvo muuttuu.
Eilen sain vaihdetuksi moniurahihnan (alkuperäinen oli näköjään sitä ennen), tulpat, raitisilmansuodattimen ja etujarrupalat, sekä huuhtelin auton päältä.
Perhanan Biltema raitisilmansuodattimen klipsit napasahtivat rikki kun laittoi paikalleen, olivat sitten vähän erilaiset kuin alkuperäiset...
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-5TID_04
Ex 2xOG900-NG900-2xOG9-3
Kuivattelin takakonttia, rikkoutuneesta takavalosta oli vesi päässyt sisään. Vaihdoin rikkoutuneen takavalon ehjään. Purin/ putsasin/voitelin sähköantennin, josko nyt pelaisi pakkasellakin...