Joo, nuo männätkin minulla on jo hankinta listalla...
Maptunillahan olisi tuohonkin, tuollainen "tuning-kit", mutta siinäkin vierastan tuota ahdinta, aluminisoitua putkistoa ja jokseenkin turhaa filtteriä ilmanputsarikoteloon...
Ja Specin kytkimestäkin on tullut monenlaista tietoa luettua, tiedä sitten onko vika itse tuotteessa vai käyttäjissä... 
Putkistohan menee varmasti siihen asti, kun pinnoitteeseen tulee kolo/lohkeama, josta ruoste lähtee  leveämään ja mitä nyt muita merkkejä olen laitellut, niin nuo tuning-suodattimet on aina laskettu turhiin hankintoihin ja alkuperäisillä ollaan tähänkin asti täällä menty.  

Ei kyllä ole tarkoitus lähellekkään 400hv ottaa tuosta autosta irti.
Noilla tehoilla oleva etuveto, ympärivuotisena käyttöautona olisi vähintäänkin "mielenkiintoinen" talvella.  

Pelkästään kesäkäytössä olevasta laitteesta jos olisi kyse, niin tarina voisi olla toinen.
Ja käyttö-/harrasteautosta on tosiaan kyse, niin matkustus mukavuudesta en halua paljoa uhrata, niin sen vuoksi olen kahden vaiheilla, tuon putkiston kanssa...
Nuo T5 nokat ei taida ihan heittämällä mennä paikalleen?  

Ja mistähän noita jäykempiä venttiilijousia kannattaisi kysellä?
Tarkoitus olisi kasata mylly kerralla sille mallille, ettei tarvitsisi joka kuukausi hermoilla, että mikä paikka siellä nyt antautuu.