Kumpi kestävämpi 2,0 tai 2,3.
Kumpi kestävämpi 2,0 tai 2,3.
Uusi Saab omistaja ilmoittautuu. Ostin 2kk sitten 9-5:en -98 408000 ajettu 2,3. Tuotu Ruotsista -04, silloin ajettu 240000. Omistaja joka toi auton suomeen ja jolta ostin auton ei ole periaatessa tehnyt muuta kun ajanut. Joku letku ja akku on uusittu, aina mennyt kats. läpi. Hänellä ei ollut tietoa mitä autolle on tehty ennen häntä, mutta oli sitä mieltä että turbo voi olla alkuperäinen, öljyt hän on vaihtanut 8tkm välein. Auto käy siististi ei mitään sivuääniä ja kaikki toimii. Olenko tehnyt löydön kahdella tonnilla? Onko nämä normi 2,3:set kestävämpiä kun 2.0? On muuten nautinto ajaa.
Re: Kumpi kestävämpi 2,0 tai 2,3.
Ei käytännössä eroa kestävyydessä.
Jos ei ole mitään tehty alustalle tuohon ikään, niin voi olla melkoinen lulla jo. :)
-Sami
Jos ei ole mitään tehty alustalle tuohon ikään, niin voi olla melkoinen lulla jo. :)
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Kumpi kestävämpi 2,0 tai 2,3.
no ei oo hinnalla pilattu. Jos auto on kilometreihin nähden siistissä kunnossa ja kaikki toimii niin ei ollenkaan paha ostos. Mielenkiinnolla seurailen, paljonko moottori kestää, ainakin se alkaa jo olemaan sisäänajettu 

Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Kumpi kestävämpi 2,0 tai 2,3.
Noniin nyt olen Saabilla ajanut about 10000km ei huoleen häivää, käy ja kukkuu. Öljyt vaihdettu ja uudet kesärenkaat laitettu siinä kaikki. Tehot tuntuu olevan tallella, ohitukset käy vikkelästi. Olen todella tyytyväinen. Katsotaan seuraavat 10tkm.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: Kumpi kestävämpi 2,0 tai 2,3.
Seuraavaksi vaan sitten BioPoweria vielä purkkiin ja etanoia tankkiinweckjo kirjoitti:Noniin nyt olen Saabilla ajanut about 10000km ei huoleen häivää, käy ja kukkuu. Öljyt vaihdettu ja uudet kesärenkaat laitettu siinä kaikki. Tehot tuntuu olevan tallella, ohitukset käy vikkelästi. Olen todella tyytyväinen. Katsotaan seuraavat 10tkm.

Tulee mukavasti lisää woimaa ja on halpa ajaa

Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Re: Kumpi kestävämpi 2,0 tai 2,3.
Nyt simahti turbo, kauhea savutus. Kaasuläppäkotelo on sanomassa tuttavuuden irti, vikavalo palaa ja tyhjäkäyntiä ei ole. Mutta ei hätää saan vaihtaa Saabin suoraan Volvo 940 -91 farmariin just katsastettu ja suhtkoht siisti. 2000 tonnilla sain mukavaa ja huoletonta ajoa melkein 20tkm ja yhdeksän kuukautta. Olen tyytyväinen.
Re: Kumpi kestävämpi 2,0 tai 2,3.
Kyllä parin miljoonan Volvosta pitääkin odottaa huolettomuutta ja mukavuutta.weckjo kirjoitti:2000 tonnilla sain mukavaa ja huoletonta ajoa melkein 20tkm ja yhdeksän kuukautta. Olen tyytyväinen.

Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Kumpi kestävämpi 2,0 tai 2,3.
Tarkoitin tietysti 2 tonnia eikä 2000. No joku saa väntää vitsin tästä.