jcarlson kirjoitti:260hp ja 250hp aerossa on samat suuttimet, 350cc/min kuten vanhemmissa.
240-250hp irtoaa noista vakiosuuttimista etanolilla, isompaan tehoon tarvii lisää polttoainepainetta tai eri suuttimet.
Oikeastaan tähän liittyen, minulla kun tuo softan vaihtaminen on mielessä ja suunnitelmissa jo hetken aikaa pyörinyt. Täytyy vaan nyt ensin hoitaa nuo muut viat kuntoon. Pari kysymystä aiheesta siis. Näillä näkymin rauta on autossa (vm04 Aero) tarkoitus pitää vakiona (ahdin,dp, suuttimet)
Onko riittävä paineensäädin 3,5 vai 3,8bar?
Jos vaihtaa pelkän paineensäätimen, niin sillä pääsee minkälaisiin tehoihin etanolilla?
Muuttuuko kulutus vielä tuollaisella paineensäätimen vaihdolla kuinka paljon isommaksi?
On niin vaikea luopua noista "hevosista", että mielummin maksetaan taas hieman enemmän, jotta saadaan niitä lisää..
