Tulipa tossa just puhelimessa sovittua kaupat tonnarista ja nyt kyselisinkin, että kenekäs vanha? Tarra löytyy.
Auto: Saab 9000CSE 2.0 Turbo tummansininen UYP-947
Auto oli myynnissä Akaan Auto-Centerissä Toijalassa. Kansipahvi olis kuulemma männy ja nyt arvonkin, että uskaltaako sen ajaa kotitalliin 70km:n päähän vai ei?
Kenenkäs vanha CSE?
-
- "Hirsch"
- Viestit: 928
- Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 08:04
- Paikkakunta: Huittinen / Ypäjä
Kenenkäs vanha CSE?
Saab 9-5 Vector -03 stage1 470 tkm
puh.040 538 0231
forward forever backward never
puh.040 538 0231
forward forever backward never
Re: Kenenkäs vanha CSE?
voihan sitä koittaa, jäähdytysnestettä mukaan ja nestesäiliön korkki löysättynä tie päälle ja tiukka tuijotus lämpömittariin sekä useampi tarkistus nestepintaan matkan aikana.
Sit vaan hyvä kunnostus kannelle, uudet tiivisteet, pinnapultit, termari, nipppuun ja ajoon.
Sit vaan hyvä kunnostus kannelle, uudet tiivisteet, pinnapultit, termari, nipppuun ja ajoon.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Hirsch"
- Viestit: 928
- Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 08:04
- Paikkakunta: Huittinen / Ypäjä
Re: Kenenkäs vanha CSE?
Kiitti vesa vinkeistä. Tällä kertaa vaan vika osottautui luultua pahemmaksi. Paisuntasäiliö oli täynnä oljyä ja kun se yskien käyntiin lähti, niin öljyllä alkoi käymään. Autoliikkeen pihasta 200m ja sitten köysi kiinni. No, eipä paljoo maksanut ja korjattavaksi myytiin. Tais tulla varaosa-auto...
Saab 9-5 Vector -03 stage1 470 tkm
puh.040 538 0231
forward forever backward never
puh.040 538 0231
forward forever backward never
-
- "Hirsch"
- Viestit: 928
- Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 08:04
- Paikkakunta: Huittinen / Ypäjä
Re: Kenenkäs vanha CSE?
Eipä taidakkaan tulla varaosa-auto...
Tän vois oikein heittää tonne projekti puolelle, sillä sellainen siitä nyt tuli.
Auto on melko kaameassa kunnossa. Kipattu oikealle kyljelle ja tuleepa vaan mieleen, että vakuutuksesta ei varmaankaan ole saatu laitin latia. Mutta rahaa on kuitenkin riittänyt asennusolueen tai asennuskossuun, sillä on se niin karmeella tavalla korjattu
pakkelia, pakkelia, enemmän pakkelia ja sprayta pintaan
Ja sydän itkee verta, kun tätä tarkemmin tutkii. Eipä tahdo paikkaa löytää, jossa ei "asentajan" sormenjäljet näkyis. Pohja taitaa olla auton paras paikka.
Liikunta kykyiseksi nyt aattelin tän kuitenkin laittaa ja katsastan jos viittin.
Mutta nyt onkin herännyt mielenkiinto rakentaa autos jonkin laista kilpuria. Tämähän olisi juuri sellainen pelleiltään pelastamaton tapaus, jossa pienet etupyörien aikaansaamat hiekkapuhallukset eivät enää haittaa. Eli sprintti-radalle, asvaltille ja soralle....
Mutta mietitään nyt kun kansi on vasta tossa pöydällä ja odottaa jatkotoimia. Teetkös muuten ves67 kansi hommia? Kuvia pitäis oikein laittaa...
Tän vois oikein heittää tonne projekti puolelle, sillä sellainen siitä nyt tuli.
Auto on melko kaameassa kunnossa. Kipattu oikealle kyljelle ja tuleepa vaan mieleen, että vakuutuksesta ei varmaankaan ole saatu laitin latia. Mutta rahaa on kuitenkin riittänyt asennusolueen tai asennuskossuun, sillä on se niin karmeella tavalla korjattu


Ja sydän itkee verta, kun tätä tarkemmin tutkii. Eipä tahdo paikkaa löytää, jossa ei "asentajan" sormenjäljet näkyis. Pohja taitaa olla auton paras paikka.
Liikunta kykyiseksi nyt aattelin tän kuitenkin laittaa ja katsastan jos viittin.

Mutta mietitään nyt kun kansi on vasta tossa pöydällä ja odottaa jatkotoimia. Teetkös muuten ves67 kansi hommia? Kuvia pitäis oikein laittaa...
Saab 9-5 Vector -03 stage1 470 tkm
puh.040 538 0231
forward forever backward never
puh.040 538 0231
forward forever backward never