Yllättävän helposti silti ne jengat menivät, en ole vastaavalla voimankäytöllä saanut Saabista ikinä kierteitä hajalle. Mutta ei Jetta olekaan auto.

, tallin ovet auki ja 99 tallista ulos. Siinä vaiheessa huomasin, etttä voimasanani olivat siintäneet myös päiväkodin lasten korviin
 , tallin ovet auki ja 99 tallista ulos. Siinä vaiheessa huomasin, etttä voimasanani olivat siintäneet myös päiväkodin lasten korviin  . Olivat olleet kokoajan siinä pihalla leikkimässä ja oli muuten tädeillä vihasta naamaa
 . Olivat olleet kokoajan siinä pihalla leikkimässä ja oli muuten tädeillä vihasta naamaa   meikäläisen "sivistyssana-oppitunnin" jälkeen.
  meikäläisen "sivistyssana-oppitunnin" jälkeen. 

Kerran tuli kaverin avojeepistä (ilman tuulilasia) konepelti päähän 90Km/h vauhdissa... Aika mahtava kuoppa konepelissä...
  Kerran tuli kaverin avojeepistä (ilman tuulilasia) konepelti päähän 90Km/h vauhdissa... Aika mahtava kuoppa konepelissä... 
Heh, voin joo kuvitellapotkuhousu kirjoitti:tää on noin 2v takaa. Olin juuri saanut mun 9-3 aeron ja sillähän ajettiin aina viisari punasella. Himoksella perheen kanssa lähdettiin tutkimaan tunturia ajamalla sinne huipulle. Huipulle vievä tie on aika pitkä ja jäinen joten päätin laittaa voimaa peliin hyvissä ajoin ennen ylämäkee, kun kerran sitä voimaa on. Pyörät suttas ja sutimisen esto vilkkui. Vauhti kerkesi noin sataseen kun huomaan että ylämäen alaosassa on moottorikelkoilla menty niin useasti että siinä on noin 40cm hyppyri. Liinat kiinni, ei mitään apua, lisää kaasu ja kauniisti jouset pohjaan tyylikäs lento ilmojen halki ja mikä onni neljällä pyörällä alas. Ainut joka otti vähän siipeensä oli etu spoikka joka aloitti ensimmäisen korjauskierteensä. Voitte kuvitella millainen selittäminen siitä alkoi viereisellä penkillä.
 , meillä tollassesta sais kuulla ainakin vuoden
 , meillä tollassesta sais kuulla ainakin vuoden  

) niin jaksoin lykkiä sitä n. 3km mutta sitten loppui kunto (nykykunnolla jaksais 30m
 ) niin jaksoin lykkiä sitä n. 3km mutta sitten loppui kunto (nykykunnolla jaksais 30m  ) ja meinasin että "vatta hel, koneet käyntiin vaan" ja niin teinkin.
 ) ja meinasin että "vatta hel, koneet käyntiin vaan" ja niin teinkin. ja takana mua seuran 5m tulivana joka tietty "hiveli" sääriäni.
 ja takana mua seuran 5m tulivana joka tietty "hiveli" sääriäni.

. Ei sinänsä mitenkään erikoinen juttu, paitsi että kyseinen puu oli ainoa puu sadan metrin säteellä.
. Ei sinänsä mitenkään erikoinen juttu, paitsi että kyseinen puu oli ainoa puu sadan metrin säteellä.  Letku meni vaihtoon.
 Letku meni vaihtoon.