Tonnarin lootaa levitetään...
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Tonnarin lootaa levitetään...
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Kannattaa tutustua korjaamokäsikirjaan, jos meinaa vaihtaa muutakin kun tuon synkron. Tarvitaan mm. prässi ja lukuisa määrä erilaisia painimia, hiukan harvinaisempia ulosvetimiä jne.
Itse päädyin teettämään remontin hyvämaineisessa pajassa Vaajakoskella (Toivainen ky). Tuli kuntoon ja sain vuoden takuun.
Itse päädyin teettämään remontin hyvämaineisessa pajassa Vaajakoskella (Toivainen ky). Tuli kuntoon ja sain vuoden takuun.
Perushuolto
Latikkoon tehtiin "perushuolto", eli uusittiin kaikki laakerit, kakkosen synkro ja tiivisteet. Osat tietysti pestiin ja sisään laitettiin synteettinen vaihteistoöljy 75W-jotain. Hinnaksi tuli 650€.
Onnistuu kyllä ilman noita mainitsemiasi "extreme" työkaluja jos on mielikuvitusta ja viitsii nähdä vaivaa!MarkusJ kirjoitti:Kannattaa tutustua korjaamokäsikirjaan, jos meinaa vaihtaa muutakin kun tuon synkron. Tarvitaan mm. prässi ja lukuisa määrä erilaisia painimia, hiukan harvinaisempia ulosvetimiä jne.

Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic