Puskuri hiukan otti damagea

Huom. vähän.
 Ja ei ollu etes mun vika.
 Ja ei ollu etes mun vika.    Tyypit ajo parkkialuetta poikittain.
  Tyypit ajo parkkialuetta poikittain.  Sitten kerran jouduin ketjukolariin 99:llä missä oli osallisena vain 4 autoa ja minä siellä keskellä viattomana.
 Sitten kerran jouduin ketjukolariin 99:llä missä oli osallisena vain 4 autoa ja minä siellä keskellä viattomana.  Nooh mun perään tuli uus passatti ja minä lensin vanhemman passatin perään mikä oli mun eesä ja se joka tuli mun perään niin sillä oli viel kärry peräsä ja siihen tuli yks **rolla ja taas kolisi.Uus passatti meni ihan linttaan kuten myös **rolla.Vilkasin suabin läpi kotasin ja huomasin takakaaressa pienen painauman.
 Nooh mun perään tuli uus passatti ja minä lensin vanhemman passatin perään mikä oli mun eesä ja se joka tuli mun perään niin sillä oli viel kärry peräsä ja siihen tuli yks **rolla ja taas kolisi.Uus passatti meni ihan linttaan kuten myös **rolla.Vilkasin suabin läpi kotasin ja huomasin takakaaressa pienen painauman.   No **rolla ja uus passatti jäi siihen ja me lähettii jatkaan matkaa sen vanhemman passatin kans. Että kyllä 99 saabbi on sitten kestävä.Äitini on myös kerran kolhassut tota 99:ä
 No **rolla ja uus passatti jäi siihen ja me lähettii jatkaan matkaa sen vanhemman passatin kans. Että kyllä 99 saabbi on sitten kestävä.Äitini on myös kerran kolhassut tota 99:ä   Pakitti kaupan pihalla n*ssan sunnyn keulaan sillä seurauksilla että saabista hajos vilkun lasi ja sunnyn konepelti oli teltan mallinen.
 Pakitti kaupan pihalla n*ssan sunnyn keulaan sillä seurauksilla että saabista hajos vilkun lasi ja sunnyn konepelti oli teltan mallinen.   Sattuuhan sitä.
 Sattuuhan sitä. 
  9000:ssa on valitettavasti edelleen lommo
  9000:ssa on valitettavasti edelleen lommo  

. Sumuvalo ainostaan vääntyi, mutta ei mennyt rikki. Auto oli siinä sitten loivassa rinteessä vaakasuorana "santaloova" keulan alla. Aika naurettava tilanne
 . Sumuvalo ainostaan vääntyi, mutta ei mennyt rikki. Auto oli siinä sitten loivassa rinteessä vaakasuorana "santaloova" keulan alla. Aika naurettava tilanne  (ihan tosi, nauroin itselle melkein kuset housuun, oli se niin hassu tilanne) ja koko homma johtui siitä, että en hopussa laittanut pakkivaihdetta päälle
  (ihan tosi, nauroin itselle melkein kuset housuun, oli se niin hassu tilanne) ja koko homma johtui siitä, että en hopussa laittanut pakkivaihdetta päälle  .
 . 
  ...mutta joo vahvaa tekoa tuntui olevan ja kabiinissa vain pieni olematon heilahdus
 ...mutta joo vahvaa tekoa tuntui olevan ja kabiinissa vain pieni olematon heilahdus 

ja ilokseni huomasin että damakea ei ollut syntynyt kuin nimeksi... vasemman puoleisen takakaaren ja lampun välissä oli pieni painauma... no se ei menoa haitannut
  ja ilokseni huomasin että damakea ei ollut syntynyt kuin nimeksi... vasemman puoleisen takakaaren ja lampun välissä oli pieni painauma... no se ei menoa haitannut  ainut vaan että tielaitoksen miehet saivat poimia katkenneen merkin jakkakäytävältä...
  ainut vaan että tielaitoksen miehet saivat poimia katkenneen merkin jakkakäytävältä... 

www2.spt.fi/~viikkila
 www2.spt.fi/~viikkila