Kokemuksia Kybin iskareista?
Kokemuksia Kybin iskareista?
Minkälaisia kokemuksia on Kybin iskareista satkun alla? Gas-A-Just on ilmeisestikin kehuttu "valkoinen" KYB mutta mitenkäs excel-g pelittää?
Vai haenko suosiolla Sachsin Advantaget Kilenin madallusjousten kaveriksi? Tietty valkoinen ei ole oikea verailukohta advantagelle mutta mikä näistä kolmesta paras olisi paras vaihtoehto noille jousille kaveriksi jos saisi olla vähän pintamukavuuttakin?
Vai haenko suosiolla Sachsin Advantaget Kilenin madallusjousten kaveriksi? Tietty valkoinen ei ole oikea verailukohta advantagelle mutta mikä näistä kolmesta paras olisi paras vaihtoehto noille jousille kaveriksi jos saisi olla vähän pintamukavuuttakin?
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
- Paikkakunta: OULU
http://www.kayabaeurope.com löytyy euroopan iskarimallit.
Excel-g ja advantage lienevät samanoloisia 2-putkisia kaasuiskareita. Omat kokemukset kybistä ovat yli 10 vuoden takaa joten pieni päivitys ehken lienee paikallaan
Excel-g ja advantage lienevät samanoloisia 2-putkisia kaasuiskareita. Omat kokemukset kybistä ovat yli 10 vuoden takaa joten pieni päivitys ehken lienee paikallaan

9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Kuisman kotisivuilla on juttua noistakin iskareista, ja siitä miksi hän vaihtoi ne pois. Taisi olla vain (epä)mukavuuskysymys. En viitsisi llinkittää, mutta...
Minkä väriset noi Sachsin advantaget on?
Itsellä Saabin og-sport (SPG) alusta sinisillä iskareilla. Arvot katsastuksessa kymmenen vuotta vahoille tikuille oli 80-84. Yhtään jäykempää ei kaipaa ja olen kuitenkin tottunut vähän sporttisempiin alustoihin.
Minkä väriset noi Sachsin advantaget on?
Itsellä Saabin og-sport (SPG) alusta sinisillä iskareilla. Arvot katsastuksessa kymmenen vuotta vahoille tikuille oli 80-84. Yhtään jäykempää ei kaipaa ja olen kuitenkin tottunut vähän sporttisempiin alustoihin.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Mieluiten Sachsin Advantaget kuin Kybin Gas-A-Justit, jotka on 99:n keulassa miellyttävät, joten uskon et niistä loppuu potku 900:en keulalla. Jos haluaa satsata, niin sitten Saabin omat sportti-iskarit (ne siniset). Ovat minun tiedon mukaan Sachsin tekemät nekin. Advantage on Saabin omaa hieman pintakovempi.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
saabin omien sportti-iskarien hinnalla saa jo Konit ja kuitenkin mielummin haluan satsata alle 200 euroa kuin yli 400. toisaalta ei olisi vaikea valinta Konien ja saabin sportti-iskarienkaan välillä...Konit vai sachsit...hmm
Sekoitetaan vielä pakkaa ottamalla advantageille vertailukohdaksi Bilsteinin originalit. Kellään kokemuksia niistä erityisesti madallusjousten kanssa. Sachseista on vain hyviä kokemuksia tosin volkswagenien alla.

Sekoitetaan vielä pakkaa ottamalla advantageille vertailukohdaksi Bilsteinin originalit. Kellään kokemuksia niistä erityisesti madallusjousten kanssa. Sachseista on vain hyviä kokemuksia tosin volkswagenien alla.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Bilstein original
Aeron alustaa ei ole tullut mitattua, sen pitäisi olla vieläkin matalempi kuin turbon (huhuja). Iskareina ovat nyt toimineet Bilsteinin Originalit, joilla on ajettu hiukan yli vuosi ja n. 20tkm. Pintakovuutta esiintyy, mutta voiko matala ollakaan mukava
Hyvinhän nuo toimivat, pitäisi katsastustestissä nähdä ovatko kovasti kuluneet. Ensimmäinen kerta niillä ajaessa oli unohtumaton, edessä olivat olleet aivan loppuunkuluneet originaalit (vuodelta -90??), niin kyllä kelpasi kaasutella Lahteen. Lähtevät toimimaan parhaiten yli 100 km/h:n vauhdissa, jolloin vekottimesta tulee melkein mukava..

Hyvinhän nuo toimivat, pitäisi katsastustestissä nähdä ovatko kovasti kuluneet. Ensimmäinen kerta niillä ajaessa oli unohtumaton, edessä olivat olleet aivan loppuunkuluneet originaalit (vuodelta -90??), niin kyllä kelpasi kaasutella Lahteen. Lähtevät toimimaan parhaiten yli 100 km/h:n vauhdissa, jolloin vekottimesta tulee melkein mukava..

-
- "Ruisku"
- Viestit: 125
- Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 22:36
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Mulla oli valkoiset kybit ja ne on hämäävän pintakovat.. bilsteinit tuntu alkuun löysemmiltä, mutta kun tosissaan tarvii vaimennusta, niin eron huomaa... kybit ei vaan jaksa vaimentaa, näennäisestä kovuudesta huolimatta.. Renkaat raapii lokareihin ja auto loikkii 
Saabin sport-iskareita saa sachs-merkillä varaosaputiikista, hinta oli muistaakseni jotain 70€/kpl.. Ja vaikka eivät olekaan advantaget, niin ovat yksiputkikaasut, kuten satkussa aina pitäis ollakin..
Itellä on nyt koni specialit, ensi kesänä päässee testailee miten toimii...
Niin ja jousina tosiaan ollut lesjöforsin madallussetti

Saabin sport-iskareita saa sachs-merkillä varaosaputiikista, hinta oli muistaakseni jotain 70€/kpl.. Ja vaikka eivät olekaan advantaget, niin ovat yksiputkikaasut, kuten satkussa aina pitäis ollakin..
Itellä on nyt koni specialit, ensi kesänä päässee testailee miten toimii...
Niin ja jousina tosiaan ollut lesjöforsin madallussetti
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Tech 2 china
Kaveri taas valitteli että 900i 16v "keinuu" kun kanttalee vähän lujempaa mutkiin. No, tilanne korjantui kun heitti joka kulmaan Gabrielin kaasut 

#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*