Tuota koitin katsella tänään kuntoon vähän heikossa valaistuksessa. Onko kellään kuvaa alkuperäisestä mekanismista? Tuossa vaijerin päästä on tehty rautalankaviritys, joka on kait toiminut aikansa, mutta nyt se lipsuu irti paikoiltaan eikä pienellä taiteilullakaan meinaa "päästää nokkapeltiä ylös" kun lipeää heti. Tällä hetkellä nokkapelti siis pääsee auki vain ruuvailemalla maskin irti.
Ja löytyisköhän keltään myös kuvaa siitä miten lämpötila-anturi on kiinnitetty? Koitin etsiskellä ja katsella kuvia, mutta en löytänyt selkeää selitystä.
96 ja nokkapellin mekanismi + lämpötila-anturi
96 ja nokkapellin mekanismi + lämpötila-anturi
Saabittomuus ei saabismia hävitä.
Re: 96 ja nokkapellin mekanismi + lämpötila-anturi
vaijeri on katkennut ja siksi patentti välissä korjaa laittamalla vaikka nippuside väliin taikka alkuperäistä vastaava rautalanka, anturi on kiinni kierteellä imusarjassa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: 96 ja nokkapellin mekanismi + lämpötila-anturi
Bilteman "säätövaijeri" on malliltaan hyvin lähellä Kuupan alkuperäistä. Hinta julkeat 6,99

