VP44:n ohjauselektroniikka poissa pelistä? Ei vikavaloa.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 5
- Liittynyt: La Touko 08, 2010 19:39
Re: VP44:n ohjauselektroniikka poissa pelistä? Ei vikavaloa.
Hei
Misää ootte korjauttaneet noita ohjausyksiköitä?
Mulla on 9-3, vm1999 diesel ja se sammu kesken ajon.
Helsingin diesel korjaamo sanoi vika koodin tarkoittavan syöttöpumppua, mutta foorumeita selatessani on tullut ilmi että ohjausyksikössä luultavasti vikaa.
- Joni
Misää ootte korjauttaneet noita ohjausyksiköitä?
Mulla on 9-3, vm1999 diesel ja se sammu kesken ajon.
Helsingin diesel korjaamo sanoi vika koodin tarkoittavan syöttöpumppua, mutta foorumeita selatessani on tullut ilmi että ohjausyksikössä luultavasti vikaa.
- Joni
Re: VP44:n ohjauselektroniikka poissa pelistä? Ei vikavaloa.
Mårå
Niin, pumpun aivot ovat pumpussa.
Kysele vaikka täältä http://www.sercap.fi/
Varmaan osaavat ohjata eteenpäin jos eivät itse enään tee.
Niin, pumpun aivot ovat pumpussa.
Kysele vaikka täältä http://www.sercap.fi/
Varmaan osaavat ohjata eteenpäin jos eivät itse enään tee.
Re: VP44:n ohjauselektroniikka poissa pelistä? Ei vikavaloa.
MTM Huolto korjasi Iisalmessa boxin. 250 Euroo tuli maksamaan.
Re: VP44:n ohjauselektroniikka poissa pelistä? Ei vikavaloa.
Sercap ei ainakaan mulle enää korjannut. Oma korjattiin Iisalmessa myös.
Saab 9-3 2.2 TiD -00
Re: VP44:n ohjauselektroniikka poissa pelistä? Ei vikavaloa.
Mtm-huolto korjasi viimekuussa. Metroauto viikki laskutti työstä 1600, joten ei kannata viedä ainakaan sinne.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: VP44:n ohjauselektroniikka poissa pelistä? Ei vikavaloa.
Mitä tuo 1600e sisälti? Ei kai tuo pelkkä työn osuus voi olla?Naxu kirjoitti:Mtm-huolto korjasi viimekuussa. Metroauto viikki laskutti työstä 1600, joten ei kannata viedä ainakaan sinne.
Saab 9-3 2.2 TiD -00
Re: VP44:n ohjauselektroniikka poissa pelistä? Ei vikavaloa.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 5
- Liittynyt: La Touko 08, 2010 19:39
Re: VP44:n ohjauselektroniikka poissa pelistä? Ei vikavaloa.
Juu, sain tänään laitettua Saabin kuntoon.
Mtm huolto kojasi ohjausyksikön 250€ hintaan, lähettivät vielä asennusvinkkejä ja kuristesukkia ja tinaa paketissa. 10 pistettä siitä. Kolvasin jatkojohdot keittiössä ja loput moottoritilassa. Oli aluksi vaan tehoton kolvi mulla ja käämi meinas palaa . Kävin hakee 100 watin kolvin, ei tarvinnu kun näytää sille juotoslankaa niin johan tarttui.
Joissakin foorumin jutuissa oon törmänny, jotta ilman otossa ois kovasti töhnää kertyny, sitä tosiaan oli n, 5mm kerros kauttaaltaan. Kannattaa kyllä puhistaa aika-ajoin.
Ilmauksen tein käsi-imupumpulla siitä tuloputken venttiilistä. Ostin nettiosasta käsipumpun ja rakensin liitoksen vanhasta rengaspumpusta, muutamalla vedolla kaikki ilma pois.
No, jännitys tiivistyi, kun aloin starttaan. Ei alkua pitemmälle, koska akku oli tyhjä.
Siitä vaimoa painostamaan hinaushommiin, ei kuulemma ollu ikinä hinannu autoa ennen. No, kerta se on ensimmäinenki. Kakkosella päästin kytkimen ja parin sekunnin kuluttua auto kävi omillaan.
Kiitoksia kaikille avuliaille, toivon pitkiä kilometrejä.
Sen verran täytyy vielä lisätä tähän tuosta kulutuksestä. SId näytti ennen remonttia 5,8l/100km, nyt lukema on 5,0l/100km.
Mtm huolto kojasi ohjausyksikön 250€ hintaan, lähettivät vielä asennusvinkkejä ja kuristesukkia ja tinaa paketissa. 10 pistettä siitä. Kolvasin jatkojohdot keittiössä ja loput moottoritilassa. Oli aluksi vaan tehoton kolvi mulla ja käämi meinas palaa . Kävin hakee 100 watin kolvin, ei tarvinnu kun näytää sille juotoslankaa niin johan tarttui.
Joissakin foorumin jutuissa oon törmänny, jotta ilman otossa ois kovasti töhnää kertyny, sitä tosiaan oli n, 5mm kerros kauttaaltaan. Kannattaa kyllä puhistaa aika-ajoin.
Ilmauksen tein käsi-imupumpulla siitä tuloputken venttiilistä. Ostin nettiosasta käsipumpun ja rakensin liitoksen vanhasta rengaspumpusta, muutamalla vedolla kaikki ilma pois.
No, jännitys tiivistyi, kun aloin starttaan. Ei alkua pitemmälle, koska akku oli tyhjä.
Siitä vaimoa painostamaan hinaushommiin, ei kuulemma ollu ikinä hinannu autoa ennen. No, kerta se on ensimmäinenki. Kakkosella päästin kytkimen ja parin sekunnin kuluttua auto kävi omillaan.
Kiitoksia kaikille avuliaille, toivon pitkiä kilometrejä.
Sen verran täytyy vielä lisätä tähän tuosta kulutuksestä. SId näytti ennen remonttia 5,8l/100km, nyt lukema on 5,0l/100km.