Mreq on kokoajan kun moottoria kuormittaa 200-400 Mair:a edellä.
Eli Ilmamassamittari vaihtoon ja imuvuotoja etsimään?
Voisin lainata massamittaria toisesta autosta joka on isälläni ja siten kokeilla tuota.
Jos nyt siis muistan oikein tuon jutun....
Niin ja viinalla ajellaan, tai siis nyt ajan vaan kotiin ja sit saa jäädä seisomaan kunnes on kunnossa....
Uutta huolta... Mair jää Mreg:sta.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Uutta huolta... Mair jää Mreg:sta.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Re: Uutta huolta... Mair jää Mreg:sta.
EVAP takaiskut falskaa. Ota R letku irti mankkuvenalta ja tulppaa letkun pää. Sitten testaamaan.
Tästäkin kymmenittäin juttuja aiemmin.
Tästäkin kymmenittäin juttuja aiemmin.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: Uutta huolta... Mair jää Mreg:sta.
Toi R letku on tulpattu jo aiemmin talvella kun samaa vikaa korjattiin aiemmin.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2948
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Uutta huolta... Mair jää Mreg:sta.
Vesalla oli aiemmin jossain ketjussa maininta järjestelmän koeponnistamisesta. Jotain sen tapaista, että immulta musta kumiputki irti ja isolla juomapullolla tulpaten tiiviiksi. Kompuralla tai pumpulla kevyesti ilmaten (en muista mistä, joku viisaampi kertokoon
) voi sitten kuulostella, mistä puhaltelee ohi. Tai sitten puhallat ilmaa suoraan immulta lähtevästä kumitötteröstä ja kuuntelet missä pihisee...
Haulla löytyy melko paljon juttua tosta että ilmamassan saanti jää pyynnistä...

Haulla löytyy melko paljon juttua tosta että ilmamassan saanti jää pyynnistä...
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: Uutta huolta... Mair jää Mreg:sta.
Nyt on auto seissyt pääsiäisen yli pihalla ja tänään siirrän sen ajamalla varovasti tallille jotta pääsen kokeilemaan toista ilmanassamittaria, jospa sillä tuon oireen saisi kuntoon. Sit jos se ei auta ei voi muuta kun alkaa käydä läpi letkuja uudestaan taas.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.