Alkanut tuo NG pölläytellä kylmänä käynnistäessä vähäsen sinistä putkesta
ja epäilenkin että alkaa olla tuo Garrett t28 aika kypsässä kunnossa.
Kumpaa ahdinta nyt suosittelisitte tuohon jos hankkisi uuden tilalle?
Olenko ymmärtänyt oikein jotta tuo Mitsun puhallin olisi kestävämpi?
Niin ja mikähän Mitsun malli tuohon kannattaisi laittaa, että riittäisi
tuotto jonnekkin 300hepan tehoihin.
Voihan savuttaminen tietenkin johtua muustakin kuin väljästä ahtimesta (kai?)
Ei pölläyttele savuja lämpimällä koneella!
Mitsu vai Garrett
Mitsu vai Garrett
9-5 2l turbo farkku 2000 automaatti
Re: Mitsu vai Garrett
Ota DP:tä irti turbolta sen verran että pääset kokeilemaan välyksiä, sillä saa jo paremman kuvan. Voi sitä savua tulla vuotavien venttiilivarren kumien takia myös.
Mitsu yleisesti kestävämpi kuin garrett, malleissa on toki eroa. Mitsun 15T:llä et pääse 300 heppaan, 16T-19T:llä sitten pääsee. Garretin T25 on se orkkis vakioturbo mutta sillä kyllä jäädään 270hp max. E85:lla pääsee pidemmälle mutta suuttimet/bensapaine pitää sitten olla isommat kuin vakiot.
Ellei ahdinta ole modattu valmiiksi ko. autoon niin melkeinpä aina on luvassa pesien kääntelyä ja liityntöjen modausta
Mitsu yleisesti kestävämpi kuin garrett, malleissa on toki eroa. Mitsun 15T:llä et pääse 300 heppaan, 16T-19T:llä sitten pääsee. Garretin T25 on se orkkis vakioturbo mutta sillä kyllä jäädään 270hp max. E85:lla pääsee pidemmälle mutta suuttimet/bensapaine pitää sitten olla isommat kuin vakiot.
Ellei ahdinta ole modattu valmiiksi ko. autoon niin melkeinpä aina on luvassa pesien kääntelyä ja liityntöjen modausta
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Mitsu vai Garrett
Joo no onhan tietysti mahdollista,että nuo venttilivarren kumit falskaavesa67 kirjoitti:Ota DP:tä irti turbolta sen verran että pääset kokeilemaan välyksiä, sillä saa jo paremman kuvan. Voi sitä savua tulla vuotavien venttiilivarren kumien takia myös.
Ellei ahdinta ole modattu valmiiksi ko. autoon niin melkeinpä aina on luvassa pesien kääntelyä ja liityntöjen modausta
vaikka epäilenkin, että ei johdu savutus noista koska tuohonhan on tehty kansiremppa jokin aika sitten.
Pitääkin nyt ensin tarkistaa nuo välykset ahtimesta ja jos löytyypi välyksiä
niin taidan käyttää Finn Turbolla ja kysäistä paljonko kustantaisi tuon t28:n
korjaus
9-5 2l turbo farkku 2000 automaatti
Re: Mitsu vai Garrett
Ja kunhan olet tuomion saanut niin tilaa mieluummin suosiolla vaikka käytetty 15T NeobrothersiltaNeukku kirjoitti: Pitääkin nyt ensin tarkistaa nuo välykset ahtimesta ja jos löytyypi välyksiä
niin taidan käyttää Finn Turbolla ja kysäistä paljonko kustantaisi tuon t28:n
korjaus

9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839