Tuli mieleen kun metsästin jousi lukolla olevaa ketjua noihin lyhyt lohkoihin eikä enään näytä löytyvän kuin tuota niitattavaa ja yhtenäistä. Sitten etsiskelin netistä ja huomasin että saahan tuollaista teollisuus ketjua vaikka minkälaisena ja kokoisena. Tuli vain mieleen että onko noilla eri vaatimukset? Tollanen teollisuus ketju maksaa alle 10e/m.
V-M
Jakoketju kysymys...
Jakoketju kysymys...
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Jakoketju kysymys...
Ostaessani niitattavan ketjun sisäänpyörittämistä varten jousiklipsillä olevaa liitoslenkkiä ketjumyyjältä kysyin teollisuusketjujen soveltuvuudesta auton moottoriin. Ei suositellut, varmaankaan ei halunnut vastuulleen ketjurikon seurauksia.
Voihan sen niitattavan ketjun jättää niittaamatta ja laittaa vaan sillä jousitelkilenkillä jos tykkää?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 99#p708599
Voihan sen niitattavan ketjun jättää niittaamatta ja laittaa vaan sillä jousitelkilenkillä jos tykkää?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 99#p708599
Re: Jakoketju kysymys...
Jep, näin olin ajatellut mutta en Oulusta löytänyt paikkaa josta tuon pelkän liitos osan olisi saanutjus kirjoitti:Ostaessani niitattavan ketjun sisäänpyörittämistä varten jousiklipsillä olevaa liitoslenkkiä ketjumyyjältä kysyin teollisuusketjujen soveltuvuudesta auton moottoriin. Ei suositellut, varmaankaan ei halunnut vastuulleen ketjurikon seurauksia.
Voihan sen niitattavan ketjun jättää niittaamatta ja laittaa vaan sillä jousitelkilenkillä jos tykkää?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 99#p708599

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135