Mikähän mahtaa olla vikana. Asemasta riippumatta. Välillä voi soida
jopa minuutinkin sitten hiljaa jne. Pitäisikö tässä vaan pidemmillä
matkoilla vihellellä itsekseen
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Kappas vaan. Minullakin on Ericssonin autopuhelin -asennus.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Palju kirjoitti:Jos radion irroittaa vian etsintää varten ja laittaa takaisin kiinni ei tarvitse Techiä käyttää.
Voikos tuon rinnastaa siihen, että jos esim. akku on jonkin aikaa irti eli radio ei saa virtaa? Ymmärtääkseni tässä on samasta asiasta kyse. Omassa femmassani oli akku irti ja kun laitoin sen takaisin, niin radio oli mykkä. Mimmin kertoman mukaan Techin luokse vaan...
Olen purkanut femman kojelaudan kokonaisuudessaan ja radio oli irrallaan keittiön pöydällä reilun vuorokauden... takaisin asennuksen jälkeen toimi ihan normaalisti niinkuin kuuluikin. Jos koko auto on ilman virtaa riittävän pitkään (akku irti) saattaa radion naittaminen hukkaantua DICE:stä, mahdollisesti... tällöin tarvitaan Techiä.
Jos radioon tekee vian etsintää eihän silloin akkua irroiteta vaan pelkkä radio...
Palju kirjoitti:Jos radion irroittaa vian etsintää varten ja laittaa takaisin kiinni ei tarvitse Techiä käyttää.
Voikos tuon rinnastaa siihen, että jos esim. akku on jonkin aikaa irti eli radio ei saa virtaa? Ymmärtääkseni tässä on samasta asiasta kyse. Omassa femmassani oli akku irti ja kun laitoin sen takaisin, niin radio oli mykkä. Mimmin kertoman mukaan Techin luokse vaan...
Aivan kuten "Palju" kertoi tuon ei pitäisi aiheuttaa mitään haittaa eikä häiriötä, ei myöskään radion irroittaminen jos se asennetaan samaan autoon takaisin se minkä radio tarvitsee toimiakseen on se, että checksum eli tarkistussumma on oikea tässä tapauksessa se on chassinumero eli Vinnumero.
Se mitä "mimmi" luultavasti tarkoitti oli varmaan se ettei checksum ollut oikea ja silloin se radio ei toimi, jos esimerkiksi yrittää kytkeä virran radioon sen ollessa irti autosta "keittiön pöydällä" saattaa checkki viottua ja siinä tapauksessa on tech'in hyvä olla olemassa.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Palju kirjoitti:Jos koko auto on ilman virtaa riittävän pitkään (akku irti) saattaa radion naittaminen hukkaantua DICE:stä, mahdollisesti... tällöin tarvitaan Techiä.
Juuri näin on tilanne omassa Femmassani, eli akku oli irti riittävän kauan. Onko tuo DICE joku missä nuo radion "tiedot" on?
Palju kirjoitti:Jos koko auto on ilman virtaa riittävän pitkään (akku irti) saattaa radion naittaminen hukkaantua DICE:stä, mahdollisesti... tällöin tarvitaan Techiä.
Juuri näin on tilanne omassa Femmassani, eli akku oli irti riittävän kauan. Onko tuo DICE joku missä nuo radion "tiedot" on?
Täytyy olla muutakin häikkää täällä saabin verstaalla on montakin autoa radioineen jotka ovat olleet kuukaudenkin irti akuttomana eikä ole sen jälkeen kun akku tökätty kiinni niin ei mitään häikkää musapuoli futaa ihan kuin ennenkin. Sama homma on myynti femmoissa niistäkin usein akut irroitettu pitkäksi aikaa ja nou hätä.
Ps. Techin viereen vianhakuun.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Ostin 9-5 vm-04 ja siinä oli paikoillaan joku pelkkä pieni perusmankka, siis ei saabin oma? Se ei edes tottele ratin painikkeita joten haluaisin asentaa romiksesta (n.200euron) alkuperäissoittimen, saaks sen helpolla toimimaan vai voiko tulla hankaluuksia?