nyt kävi niin että perheen femma käänettiin peruuttaessa tolppaan hämärässä parkkihallissa. Iskua otti etupuskuri ja etulokari (pahasti). Hieman myös konepelti.
Saako näitä osia enää mistään, mitkä on jengin kokemukset lähiaikoijen kolarikorjauksista? Laitoin Sauli Naskillekkin viestiä, että mitäs nyt....
Iso suru puserossa................
-blair
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1 Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Jos ei ole IF:n Saab-vakuutusta niin b-osilla tuo todennäköisesti muutenkin korjattaisiin.
Jos olisi niin hullusti ettei b-osia löytyisi niin vanhat peltiosat saa oiottua ja muiviosat korjattua elleivät ole ihan säpäleinä. Aikaa vain menee niin paljon ettei cabaksen ohjeajoilla kannata.
Maalauksen jäljiltä onkin aika etsiä myllyttäjä kun ero vanhan mattaantuneen maalipinnan ja uuden pinnan välillä voi olla sanoisinko silmäänpistävä
Kannattaa muutenkin kysellä kokemuksia oman paikkakunnan maalareista eikä ensimmäisenä viedä sinne minne vakuutusyhtiö EHDOTTAA. Itse saa valita paikan minne auton vie korjattavaksi mutta vakuutusyhtiöt ehdottavat tietysti omia yhteistyökumppaneitaan = merkkikorjaamoa joka ei välttämättä ole laadun tae
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
Meillä pitäisi olla tuo IFn Saab vakuutus, pitääpä tarkistaa.
Maikki kirjoitti:Jos ei ole IF:n Saab-vakuutusta niin b-osilla tuo todennäköisesti muutenkin korjattaisiin.
Jos olisi niin hullusti ettei b-osia löytyisi niin vanhat peltiosat saa oiottua ja muiviosat korjattua elleivät ole ihan säpäleinä. Aikaa vain menee niin paljon ettei cabaksen ohjeajoilla kannata.
Maalauksen jäljiltä onkin aika etsiä myllyttäjä kun ero vanhan mattaantuneen maalipinnan ja uuden pinnan välillä voi olla sanoisinko silmäänpistävä
Kannattaa muutenkin kysellä kokemuksia oman paikkakunnan maalareista eikä ensimmäisenä viedä sinne minne vakuutusyhtiö EHDOTTAA. Itse saa valita paikan minne auton vie korjattavaksi mutta vakuutusyhtiöt ehdottavat tietysti omia yhteistyökumppaneitaan = merkkikorjaamoa joka ei välttämättä ole laadun tae
-blair
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1 Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Jossakin vaiheessa tulee hinta vastaan eli a-osat on liian kalliita ja auto menisi lunastukseen.
-07 femman hinta liikkuu 15-17k€ niin puskurista, lokasuojasta, konepellistä + mitä ei päällepäin näy muodostuukin korjauksesta yllättävän hintava operaatio. Jo muutaman vuoden ikäisen auton kohdalla vakuutusyhtiö voi tehdä urakkadiilin korjaamon kanssa jos lunarihinta uhkaavasti lähenee vaikka vauriot eivät ole kovin kummoiset.
maalamoiden ja korikorjaamoiden kanssa kun on päivittäin tekemisissä niin näin se menee
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
Maikki kirjoitti:Jo muutaman vuoden ikäisen auton kohdalla vakuutusyhtiö voi tehdä urakkadiilin korjaamon kanssa jos lunarihinta uhkaavasti lähenee vaikka vauriot eivät ole kovin kummoiset.
No ei se asiakkaan selän takana niitä diilejä tee, jos lunastus on halvempi kuin korjaus, niin sellainen sitten tai asiakkaan suostumus korjailla sekundaosilla. Toki muutamassa vuodessa on voinut asiat muuttua villimmiksi ja kusetukset yleistyneet vakuutusyhtiöissäkin, mutta viime vuosikymmenen puolivälissä vielä kaskoon korjattiin tuoreilla osilla tai auto lunastukseen, ellei asiakas hyväksynyt b-osia.