Saako tota kiihdytyspumpun kaasuttajan kurkkuun tulevaa messinkistä putkea (sprayer-nimellä muistaakseni räjäytyskuvassa)irrotettua tosta muusta kaasuttajasta mitenkään? Räjäytyskuvassa oli irrallinen, mutta onko siinä joku erikoissysteemi miten sen saa irti? Lähteekö ihan vetämällä? Pitäisi saada se putki putsattua kunnolla, eikä sitä oikeen saa jos se systeemi on tossa kaasuttajassa paikallaan.
Itellä siis kaasarin kansi irti, mutta kaasuttaja kiinni autossa. Kaikki muu pelaa kaasuttimessa, mutta kiihdytyspumppu on ainoa mikä takkuaa. Kalvon olen vaihtanut (joku insinööri oli laittanut kalvon väärinpäin tonne pesään ja oli vähän venunut

) ja koitan nyt kanavia putsata, josko sen jälkeen alkaisi toimimaan kunnolla.