Kovaan kaasuläppään kickdown-vaijerin kiinnitys
Kovaan kaasuläppään kickdown-vaijerin kiinnitys
Elikkä itseltä lyötyy tuommone 9000 vm-91. TCS on poistettu, elektroninen kaasuläppäkotelo vaihdettu kovaan. Nyt sitten olisi automaattivaihteisto menossa kunnostukseen ja tarvitsisi tuon nippelin siihen kaasuläppään että vaijerin saa kunnolla kiinni ja säädettyä oikein. Millä nimellä tuota mahdollisesti voisi haeskella? Laatikon vioittuminen luultavasti johtunut siitä että kickdown-vaijerin ja kaasuläpän liikeratojen suhteet eivät ole olleet täysin oikeat... Kiitos etukäteen!
Saab 9000 2.3tA 1991 150+dB
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=29&t=136159
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=29&t=136159