Konepuoltakin ehdin jo epäillä, mutta tuo laakerin hajoaminen kuulostais loogisimmalta? No, huomenna volvo ajoon...

Joo huomenna nostelen ilmaan, tänään kun ei aika riittänyt. Voiko tuo vaihteiston etutuki olla vikana automaatissakin (autojen anatomia vielä vähän hukassa, kun ensimmäinen kaara ja ikääkään ei vielä edes 19v)?9000 automaatilla kirjoitti:Keula ilmaan ja purkurauta käteen. Tuntuuko klappia mihinkään suuntaan? Entä tuntuuko käsin mitään välyksiä?
Vai voiko olla kaksi eri vikaa? Olisko vaihteiston etutuki väljä, lonksahtaa kun veto päälle ja päältä...
Viikko sitten vaihdettu vanteet/renkaat ja vedetty momenttiavaimella oikeaan kireyteen, tarkistelen kuitenkin senkin huomenna kun nostan ilmaan.Pola kirjoitti:Tarkista pyöränpulttien kireys.
Ei ollut, eikä renkaanvaihdon jälkeenkään vastakun eilen. Ja tättärää, liian löysät pultithan siellä oli (kaks pölähtänyt töistä kotiin tultaessa irti9000 automaatilla kirjoitti:Olikos tämä humina ja kolina ennen mainitsemaasi renkaan vaihtoa jo olemassa?
Aluilla 110Nm, peltivanteilla 120Nm...9000 automaatilla kirjoitti:Juu, karkea muistikuva Femman pyöränpultin momentista tais olla joku 90 - 100 Nm... WIS tuon kertoo, vaan ei ole nyt tässä käsillä...
Alumiinivanne 110Nmblair kirjoitti:Aluilla 110Nm, peltivanteilla 120Nm...