Terve,
Termostaatti jämähti ilmeisesti täysin auki viikonloppuna.
Uutta ei saa kuin aikaisintaan keskiviikkona (Loppu sekä Raahesta että Oulusta! Hyh hyh merkkihuolloille)
Jotain pika-apua pitäis saada. Pakkasta tällähetkellä n.-15
ja auto ei lämpene käytännössä ollenkaan.
Tuli mieleen että pahvia maskin eteen ja mitä jos
koettais puristaa ylävesiletkua esim kahden puukapulan väliin
sen verran luttuun ettei vesi juuri kiertäis ollenkaan.
Oisko hullu idea?
Pakko on jokatapauksessa ajaa muutama lenkki ja ei viitsis
lämmöt alhaalla ikkunat jäässä kruisata.
Ideoita?
Termostaatti meni, pika-apua...
Termostaatti meni, pika-apua...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Pahvia vaan jäähdyttäjän eteen. Jos jäähdyttäjän puhallin sen jälkeen pyörii liian usein, pikkasen pahvia pois.
Kovilla pakkasjaksoilla olen omassani pitänyt toimivallakin termarilla puolet jäähdyttäjästä pahvin takana. Lämpiää paljon paremmin, mutta ei liikaa.
Kovilla pakkasjaksoilla olen omassani pitänyt toimivallakin termarilla puolet jäähdyttäjästä pahvin takana. Lämpiää paljon paremmin, mutta ei liikaa.
#1894 : 9000 CS 2.0t -96 , 9-3 SC TiDS -09 , 9-3 Cab 1.8t+Hirsch -05 . . . . Entiset : 90 -85 , 900c -88 , 900s 2,3i -96
Saa, mutta en halua laittaa muuta kuin alkuperäisen. Satkussa tuli kokeiltua tarviketermaria. Lämmöt alkoi soutaa ylös/alas.Kai niitä termostaatteja muualtakin saa kuin merkkiliikkeestä...
Niinno... Moottorin lämmöt pysyy alhaalla (viisari ei nouse ollenkaan) ja auton ikkunat huurtuu täysin sisäpuolelta. Puhallin puhaltaa melkein kylmää. Sen verran siitä vahinkoa on.Vaikka ei tuosta suurta vahinkoa ole jos termari auki jumiintuneena ajelee.
Tyhjäkäynnillä paikoillaan ollessa silti lämpenee, kun ei ajoviima jäähdytä.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red